Thursday 14 December 2017, 03:39:32

News:

<textview
android:text="Club 206 Romania"
android:backround=@android:color/dark_grey"
android:layout_width="150dp"
android:layout_height="75dp"/>


Istoria 206

Started by Gheko, Monday 29 June 2009, 21:07:57

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gheko

Monday 29 June 2009, 21:07:57 Last Edit: Saturday 20 November 2010, 15:02:47 by Gheko
Peugeot 206 este un model de automobile produse de către producătorul Peugeot, care a fost lansat pe 10 septembrie 1998.
Peugeot 206


  Producator: Peugeot

Producția totală
6 300 000 de exemplare (iun. 2008)
Clasa
versatil

Caroserie
3 si 5 usi, 4 usi (Asia), şi (Magreb) SW şi Coupé-Cabriolet
Performante

Motoare
4 cilindri in linie,
Benzină (75cp - 180cp) și HDI (70cp - 110cp)
CO 2
113 - 191  g / km

Transmitere
BVM5 automată sau 4 (pe motor 110cv)
Dimensiuni

Lungime
3 835 mm

Lărgime
1 652 mm

Înălţime
1 428 mm

Greutate
910 - 1190 kg

Cronologia de modele (1998 - 2010)


Istorie
Este descendent al modelului 205, scopul său este de a reînnoi  popularitatea  predecesorul său, al cărui succes a salvat  compania în special, atunci când se confrunta cu scăderea bruscă a preÅ£urilor în sectorul automobilelor la începutul anilor 1980.
PoziÅ£ionat în segmentul maÅŸinilor polivalente, foarte popular în Europa, 206-le a avut rolul  de a consolida compania în cadrul producătorilor de automobile.  Succesul său, în parte legat de un cost / beneficiu relativ mai bine poziÅ£ionat decât rivalul său mai în vârstă, precum ÅŸi un design care se potriveÅŸte canioanelor   estetice ale  timpului. Toate acestea  au făcut din Peugeot  liderul acestui segment de piaţă între 1999 ÅŸi 2002, în ciuda unei  concurenÅ£e puternice din partea Renault Clio II.
Peugeot 206 a fost divizat în versiuni sport: 206 S16,  206 GT ÅŸi Peugeot 206 RC.  Peugeot 206 WRC.  Printre modelele mai accesibile pentru iubitorii de sport cu motor s-au dezvoltat: 206 Super 1600 ÅŸi XS 206 volant Rally 206cc Cupa ÅŸi RCC, dar ÅŸi  206 S16 - pentru curse de circuit.






Gama 206 este împărţită în 5:
Peugeot 206 de 3 şi 5 uşi (sedan), cele mai vândute versiuni.
206 CCeste un Coupé Cabriolet.  Prototipul a fost cunoscut sub numele de Douăzeci de inima (20 ).
206 SW, varianta break a sedan-ului.
206 SD sau Passion este o variantă cu patru uşi vândută în unele ţări, în special produse în Iran din anul 2008, şi în Brazilia.
Variante de corp
206 CC
Peugeot 206 CC
Producator: Peugeot

Clasa
Coupé2X2

Caroserie
Coupe Cabrio

Performante

Motoare
1.6L Benzina si 2.0L 4 cilindri - 16 valve

Cai putere (HP)
110 CP la 5750 rot / min ÅŸi 138 CP la 6000 rot / min CH
Cuplul
15 mkg la 4 000 rot / min ÅŸi 19.4 mkg Nm la 4000 rot / min
Viteza maxima
193 si 204 km / h

Accelerare
0 la 100 km / h în 9.3 S & 11.2
Consumul
ÃŽn mixt: 8 ÅŸi 6,9 â,," / 100 km
Dimensiuni

Lungime
3840 mm

Lărgime
1670 mm

Înălţime
1370 mm

Greutate
1140 kg


   
La salonul de la Geneva 1998, Peugeot va afiÅŸa la stand  prototipul numit douăzeci de inima (20 ♥), un Coupé Cabriolet de 206 cu un hardtop retractabil similar cu Mercedes-Benz SLK.
ÃŽn 2004,  206 CC, aproape similar cu cel de prototip, este cel mai bine vânut cabrio în Europa, 3 din 4 cabriolete vândute în FranÅ£a sunt reprezentate de 206 CC.  ÃŽn piaÅ£a din Australia, de 206 CP este cel mai vandut brand de leu.  ProducÅ£ia de la 206 CC s-a încheiat la începutul anului 2008, el a fost  înlocuit cu 207 CC.
206 SW



Lansat in 2002, Peugeot 206 SW este unul dintre cele mai mici modele break aflate pe piaţă.
Acesta utilizează aceeaÅŸi bază ca ÅŸi Peugeot 206, iar ca număr de uÅŸi este identic cu varianta sedan - 5.  ÃŽn spate, uÅŸile sunt, totuÅŸi, specifice pentru acest model.
206 SW, măsoară cu aproximativ douăzeci de centimetri mai mult decât sedan. Maţina s-a produsla Ryton (Anglia), până la închiderea fabricii, apoi în Franţa, şi Porto Real pentru piaţa din America de Sud.
Dimensiunile exterioare:
Lungimea maxima: 4.028 m
Latime maxima: 1.673 m
Înălţime maximă: 1438 m
Clearance: 0.11 m
Înălţimea pragului de încărcare sarcină: 0.65 m
Ampatament: 2.45 m
Spate AV: 0.78 m
Spate spate: 0,6 m
Întorcându-rază între pereţi: 5.1 m
Pragul de încărcare: 0.55m
206 Sedan
Peugeot 206 Sedan


Producator: Peugeot

Clasa
Polyvalente

Caroserie
4 usi

Performante

Motoare
1.4L (75 CP) şi de 1.6L (110 CP) benzină
Transmitere
manuală sau automată (1.6L)
fata roţi

Dimensiuni

Lungime
4 190 mm

Lărgime
1 670 mm

Înălţime
1 430 mm

Peugeot 206 Sedan este produs în Iran şi vândut din ianuarie 2006, în Iran, Europa de Vest şi ţările mediteraneene.
În comparaţie cu clasic 206, la Sedan este mai mare. Volumul portbagajului a crescut de la 245 la 384 litri.
versiuni sport
  206 S16/GTI


Peugeot 206 S16
Producator:
Peugeot

Perioada de producÅ£ie:     1999 - 2007

Clasa:
Polyvalente

Body Style:
3 usi

Motor:
EW10J4 - 1997 cm3 - 4 cilindri - 16 valve - gaz
Putere:
137 CP la 6000 rot / min
Cuplu maxim:     19.4 mkg la 4100 rot / min
Lungime:
3.83 m

Lăţime:
1.67 m

Înălţime:
1.43 m

Greutate:
1083 kg

ExecuÅ£iile oficial:     DA km: 29 "4 / Viteza maxima: 208 km / h
MoÅŸtenitor al faimosul 205 GTI, Peugeot 206 S16 (GTI 206- numit pe toate pieÅ£ele externe), este echipat cu un motor de 1 997 cm &sup3; 137 sec.  Este o masina de performanţă, dar mai puÅ£in exuberantă decât ilustra lui bunica.  Ea se concentrează pe viaormanÅ£a de zi cu zi,dar nu neglijează performanÅ£a.
O serie limitată  numită 206 GT, produsă în 4 000 de exemplare, a fost derivată pentru a obÅ£ine certificarea în WRC. 
Originalul avea caracteristici  precum: vopseaua gri Islanda lighthouses transparente optice, jante de 15 inch, oglinzi lăcuite-negre pe care apoi Peugeot le-a extins treptat la toată gama 206.
Din punct de vedere tehnic, 206 S16 a cunoscut următoarele tendinţe:
2001:
Euro 4, emisia standard care se aplică la 206 S16 la 01/01/2001 impune anumite modificări la motor EW10J4: de tip RTS (137 cp) se înlocuieşte cu RFN (138 cp), (sonda lambda).
de la 185/55/15 cauciucuri de 195/55/15 (întotdeauna 16-inch roţi opţional).
Schimbarea capului (ajourés).
Până la sfârşitul anului, cablurile de harnaşament devine multiplexate (recunoscut de către două butoane de pe cheie în loc de unul).
2002:
Fondul de contoare alb în loc de întuneric gri.
16 inch roÅ£i  standard.
2003:
ÃŽn aprilie, restyled: grilaj "fagure de miere", faruri faţă-coada lumini "stil 307", emblemă (leu),  mai mare, portbagaj net, ESP de serie.
Din anul 2003,  206 RC a venit să se alăture S16 în gama 206.
  206 GT
Producator:
Peugeot

Producţie:
1999 (4000 ex.)

Clasa:
Polyvalente

Body Style:
3 usi

Motoare:
Benzină 2.0 l - 4 cilindri - 16 valve
Putere:
137 cp @ 6000 rot / min
Cuplu maxim:     19.4 mkg @ 4100 rot / min
Lungime:
4.01 m

Lăţime:
1.67 m

Înălţime:
1.43 m

Greutate:
1083 kg

Peugeot 206 GT a fost vândut în ediÅ£ie limitată de 4000 de exemplare în 1999, pentru a aproba 206 WRC, ÅŸi clasa World Rally Car. S-a impus utilizarea unui minim de 4 metri lungime.  Pentru aceasta, GT are două bare de protecÅ£ie specifice, care să îi permită să realizeze această lungime, plus extensii de aripi.  Altfel, el rămâne din punct de vedere tehnic identic cu  S16, 2l cu motor de 137 CP.
Fiecare exemplar este gri metalizat şi are o placă care indică numărul unic. Comparativ cu 206 S16 lansat în 1999, 206 GT are jante 16 inch, 2 airbag-urile laterale, oglinzi rabatabile, susţine antene AR, int 4030 + CD changer.
Kitul bară de protecţie a GT a fost vândut, în viitor, de către Peugeot ca accesoriu pentru a fi montat pe orice alt 206.
RC 206
Peugeot 206 RC


Producator: Peugeot

Clasa
Micul multi

Caroserie
3 usi

Performante

Motoare
Benzină

Transmitere
Tracţiune; de cutie de viteze cu 5 viteze manuala

Dimensiuni

Lungime
3 830 mm

Lărgime
1 670 mm

Înălţime
1 430 mm

Greutate
1 100 kg


   
Are un motor de 1 997 cm &sup3; 177 kW, dezvoltat în colaborare cu Lotus.  Este uÅŸor de recunoscut prin forma prelungită a aripilor, roÅ£ile de 17 inch, dual de evacuare.  Are viteza maximă este de 218 km / h.  ReÅ£ineÅ£i că este aprobat N grup, ÅŸi concurează la categoria N3, A7 sau F2000-14.  Acesta este un cilindru de 4 in linie, cu 16 sau mai multe variabile de admisie supape.  Perioada maximă de putere 7000tr/min la 177ch, ÅŸi cuplul maxim de 20.6 mkg la 4 750tr/min.  Aceasta este o tracÅ£iune condus de o cutie de viteze- 5 viteză.  Are ABS ÅŸi frâne disc ventilate.  De direcÅ£ie este variabilă,  cauciucuri pe ele au o dimensiune de 205/40 Zr 17.
Versiuni concursuri
206 WRC
Peugeot 206 WRC


Producator:
Peugeot

Clasa:
A8

De ani de prezenţă în WRC:     1999-2003

Baza de model:     Peugeot 206 GT

Numărul:
5604

Body Style:
3 usi

Motoare:
4 cilindri in linie XU10J4 turbocharged 1 997 cm &sup3;
Putere:
300 kW / 224 kW la 5 250 rot / min
Cutie de viteze:
Longitudinale X-Trac 5 sau 6 viteze secventiala de tip paddles cu spatele la volan
Transmitere:
plin

Lungime:
4 005 mm

Lăţime:
1 770 mm

Înălţime:
1 300 mm

Greutate:
1 230 kg

Predecesorului:     Peugeot 306 Maxi

Succesor:
Peugeot 307 WRC

Peugeot 206 este o masina WRC Rally  lansată în 1999, care a avut 25 victorii în WRC campionat ÅŸi în WRC în 2000, 2001 ÅŸi 2002. Ea se bazează pe 206 GT 2 Seria limitată la 2500 de copii, provin de la 206 S16/GTI. Versiunea  WRC a fost dezvoltată de către inginerul francez Michel Nandan.  Ea a fost înlocuită în 2004 de Peugeot 307 WRC.


206 Super 1600
  Peugeot 206 Super 1600 este o masina Rally lansată în 2001cu ocazia campionatului JWRC.  MaÅŸina va fi reprezentanta mărcii nu numai în acest campionat internaÅ£ional, dar ÅŸi în multe  campionate naÅ£ionale.
XS 206 volant
Peugeot 206 XS volant este modelul  Rally pentru Peugeot 206 XS.  Conceput pentru a educa tinerii piloÅ£i auto pe 2 mari suprafeÅ£e (asfalt & pământ).
Sebastien Ogier ÅŸi Julien Ingrassia au ajutat Peugeot 206 să câştige  pentru prima dată în cariera sa la zero o victorie la Rallye NEIGE Hautes-Alpes în 2007.  Acest echipaj a câştigat de asemenea Cupa în 2007.
Motor:
Tip / Locatia:  TU5JP4 TRANSVERSAL AV
Capacitate: 1587.46 cm3
Alezaj / Cursa (mm): 78,5 / 82
Raportul de compresie: 11:1
Power / Speed: CH 165 / 7500 rot / min
Planul de maxima: 7800 rot / min
Max / Speed: 17.3 m.daN / 6000 rot / min
Distribuţie: / AAC 2 / 16 supape
Arbore cotit: 5 niveluri
Răcire: apă
Injectare: Magneti Marrelli
Ignition: cuplat cu injecţie
Lubrifiere: Wet arter / Exchanger
Transmitere
Mod: tracţiune
Ambreiaj: single armat
Transmitere: 6-FI + martie mai aproape
Diferentiale: auto tip ZF
Åžasiu
Structura si materiale: coajă + Arceau sudate
Suspendarea Fata: McPherson Pseudo + Anti-Roll Bar
Suspensie spate: arme + Anti-Roll Bar
Frâne / Direcţia
Fata de frână: Stirrups ALCON fix 4-piston eşapat discuri O 292 mm
Frână spate: disc Seria Etrier plutitoare unclassified serie
Directia: asistată Rack serie
Asfalt Wheels: 6.5 roţi 15-22 de aluminiu
Pământ Wheels: 6 de 15-28 RIM aliaj de aluminiu
Anvelope F / R Asfalt: Pirelli RS5 (neted) sau N3 (ploaie) 190/580-15
Anvelope F / R Pământ: 195/65R-15 Pirelli T4
Greutate
Asfalt Greutate: 960 kg
Greutate Teren: 970 kg (cauciucuri)
Locuri de producţie
Peugeot 206 a fost produs în Mulhouse, Poissy, Ryton, în Porto Real şi Buenos Aires şi de la sfârşitul anului 2005 în Wuhan (China).
                                       ..................va urma............................
http://peugeot206clubromania.blogspot.com[br /] La nevoie 0736 909 458

Gheko

Monday 29 June 2009, 21:09:13 #1 Last Edit: Tuesday 05 January 2010, 18:06:11 by Gheko
Viitorul din 206

Modelul 207 succesor  206, bazat pe platforma de la Citroën C3, a fost anunÅ£at de presă la începutul anului 2006.  Cu toate acestea, 206 ramane produs  Ã®ncă la Ryton pentru piaÅ£a europeană.  După atingerea unui record de 843 000 de vehicule produse în 2002, 5 milioane de modele 206 au fost produse pana la 26 mai 2005.  

In aprilie 2007, peugeot 206 trece de 6 000 000 de exemplare realizate, devenind astfel cel mai produs model de peugeot depasindu-l pe predecesorul sau, Peugeot 205.  Ca si comparaÅ£ie, cea mai bine vanduta masina franceză este în prezent Renault 4, cu 8 milioane de exemplare, dar in  mai mult de trei decenii, în loc de unul pentru Peugeot.

Citroën C2 (China)
Citroën comercializeaza in China un derivat din Peugeot 206  care încorporează cele mai multe elemente din structura sa.  Acest model se numeÅŸte Citroen C2,
Naza Bestari 206 (Malaezia)
Peugeot 206 este, de asemenea, asamblat ÅŸi vândut în Malaezia sub numele de Naza 206 Bestari  Naza este numele constructorului local.
Peugeot 207 (Mercosur)

Din august 2008, Peugeot se vinde în Brazilia ÅŸi Argentina un Peugeot 207, care este un Peugeot 206 restilizat, inspirat ca styling exterior si interior de modelele Peugeot 207 comercializate în restul lumii  
Miscellaneous

Peugeot 206 are o platformă unică în gama PSA.  Cu toate acestea, unele elemente din 206 găsite pe alte modele, cum ar fi oglinzi retrovizoare exterioare pe Citroën Xsara Picasso, C2 si C3 ÅŸi Peugeot 1007 , scaunele ÅŸi motorul de 2 l. benzina ,de 138 kW pe PGO Speedster II ÅŸi Cevennes.
 Peugeot 206 +


Peugeot 206 +
De la începutul anului 2009, Peugeot 206 este Peugeot 206 +, care reflectă caracteristicile de la Peugeot 207 vândut în America Latină (Mercosur),  fata si spate, lumini ÅŸi o consolă  pe acelaÅŸi stil ca ÅŸi originalul 207, dar  ÅŸasiu, macarale ÅŸi trenurile de motoare  de pe 206.  Acum, amplasat pe o gamă de dimensiuni medii orase la un preÅ£ redus, el a găsit 1.1 benzina motor de 60 kW (în plus faţă de convenÅ£ionale 1.4E 75 CP 1.4 HDi 70 bhp) decât originalul 206 au fost lăsate la sfârÅŸitul carierei sale ÅŸi este disponibil în FranÅ£a, la un preÅ£ aproape de a începe să 11 000   Este asamblate la uzina din Mulhouse PSA, care produce la C4 ÅŸi o parte din 308 în loc de vechiul 206.

Capacitatea de producÅ£ie în Europa, de 90 000 de unităţi ÅŸi o Å£intă de 40 000 de unităţi în FranÅ£a (31 000 de unităţi la 206 în 2008),o capacitate de 460 de vehicule pe zi.  ÃŽntre 206 ÅŸi 206 +, numărul de piese de pe linia de asamblare a scazut de la 2000 la 1000 din cauza unei reducere în diversitate.
Peugeot a anuntat ca 206 Plus va fi disponibil cu 2 propulsoare pe benzina si unul turbodiesel. Cel mai slab motor este cel de 1,1 litri, pe benzina, care dezvolta 60 CP, iar cel mai puternic â€" tot pe benzina â€" are 1,4 litri si dezvolta 75 CP. Turbodieselul este cel de 1,4 litri HDi (70 CP). Francezii nu au anuntat modificari la partea mecanica a masinii, platforma tehnica fiind una care are deja o vechime de 11 ani. Pana acum francezii au vandut aproximativ 6,5 milioane de exemplare 206, de la lansarea din 1998.
http://peugeot206clubromania.blogspot.com[br /] La nevoie 0736 909 458


Go Up