Tehnica in 208

Started by turbojack, Tuesday 05 June 2012, 23:24:46

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

turbojack

Tuesday 05 June 2012, 23:24:46 Last Edit: Tuesday 05 June 2012, 23:27:27 by turbojack
Sa descoperim ce dotari are 208.
Pentru inceput din pura curiozitate am cautat date despre eterna problema : puntea spate .
Usor dezamagitor. E punte semirigida in "H" , cum se monta pe Golf III in '95 . Economia de piata , bat-o vina !

http://imageshack.us/photo/my-images/801/punte208.png/][IMG]http://img801.imageshack.us/img801/4017/punte208.png[/img][/URL]
0727 079405

turbojack

Tuesday 05 June 2012, 23:37:31 #1 Last Edit: Wednesday 06 June 2012, 10:55:35 by turbojack
Suspensii fata ? Nimic nou fata de 205 , ce sa mai vorbesc de 206 ...
Amortizator fata :

http://imageshack.us/photo/my-images/401/amortizorfata208.png/][IMG]http://img401.imageshack.us/img401/4685/amortizorfata208.png[/img][/URL]

Fuzeta , butuc structural identic cu cele de pe 205/206.
Bascula fata este de data asta din tabla , dar cu marele avantaj ca bucsile si pivotul sunt interschimbabile. Dar nu va bucurati , deoarece din tabla fiind nu va rezista mai mult de 5 ani coroziunii si cu siguranta nu veti gasi bucsi sau pivoti separat in primii ani de utilizare ( nu le vad ca repere distincte cu cod ).

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/802/fuzeta208.png/][IMG]http://img802.imageshack.us/img802/2874/fuzeta208.png[/img][/URL]

0727 079405


turbojack

Termostatul este acelasi sistem monobloc , al carui pret iti provoaca dureri la operatie .  :03:

http://imageshack.us/photo/my-images/835/termostat208.png/][IMG]http://img835.imageshack.us/img835/4811/termostat208.png[/img][/URL]
0727 079405

turbojack

Blocul de lumini are aceeasi forma consacrata de monobloc . Sa speram ca este mai solid decat pe 206 :

http://imageshack.us/photo/my-images/163/com208.png/][IMG]http://img163.imageshack.us/img163/4252/com208.png[/img][/URL]

0727 079405

turbojack

0727 079405


kdyalex

Interesant ce spui tu acolo, urasc chestile astea de marketing iei un 205 il faci 206, si pe 206 il faci 208 ii schimbi carcasa ii adaugi 5000e in plus si gata.
Indoor black & blue, outdoor black & white.

Sindrom

De unde rezulta, ca ne trebuie un ciocan si-un elefant si ale noastre 206 in 208 le transformam.

adioperator

Macar puntea spate nu mai este pe rulmenti ca la 206... schimbarea defapt a fost facuta odata cu lansarea modelului 207.

Nu mai plangeti atata ca Peugeot-ul nu a venit cu nimic inovativ la suspensie, credeti ca intre Polo vechi si modelul nou este o mare diferenta la suspensie? Principiul este acelasi, doar se mai schimba forma bucsei, pivotul, bascula ca sa nu fie identice cu vechea generatie. Doar e o schimbare, nu?

Trofin Liviu

Si concluzia? Va fi sau nu fiabil? Economic?

adioperator

Fiabilitatea? Se vedea in timp, nu cred ca poti spune despre o masina proaspat lansata ca este sau nu fiabila, trebuie sa adune un numar de kilometrii in care sa reziste cat mai bine mai ales pe drumurile patriei noastre, iar un test deosebit de rezistenta ar fi drumul Tulcea - Constanta  :sign0151:

Economic? Depinde de motorizare si marimea pantofului  :13:

adrianx

Da pai pe drumu asta iti trebuie proteze ca la boxeri ca-ti clantane dintii in gura

Go Up