Atentie unde faceti asigurarea masinii.

Started by turbojack, Tuesday 03 August 2010, 23:56:54

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

turbojack

Tuesday 03 August 2010, 23:56:54 Last Edit: Wednesday 04 August 2010, 00:13:24 by turbojack
Suntem in criza,o stim cu totii.
Asigurarile desi au marit foarte mult pretul asigurarii,cauta cu orice pret sa-si pastreze profitul la un nivel cat mai ridicat.
Cum o fac acum?
Una din metode este prin reducerea nivelului de pret pentru piese.Cum?
Le cumpara ei si le trimit la service.
Calea a fost deschisa de Alianz Tiriac,a continuat cu BT actualul grup AMA,iar mai nou cu Omniasig.
Veti spune : da' ce-mi pasa mie?
Pai uite ca are sa va pese ,cand pentru o amarata de aripa ce trebuie  inlocuita ,de care face rost orice service in 24 de ore daca nu mai repede,se va astepta minim 10 zile,deoarece dosarul este inaintat la Centru,adica la Bucale,unde se iau toate hotararile si uite asa onoratul client cu o avarie minora ce necesita in mod curent 3-4 zile pentru reparatie,va astepta 10-14 zile pentru aceeasi reparatie.
Sa mai spun ca aceasta furnizare de piese este la limita legii ,deoarece o societate de asigurari are strict ca obiect de activitate prestarea serviciilor de asigurarea si nu comert cu piese auto?
Un jurist ne va putea lamuri mult mai bine despre aceasta manevra din care doar el  clientul este din nou batjocorit.
Nu pot sa nu remarc un asprct de ordin tehnic ce se adauga la toate astea.
Un service ce preia o masina pentru reparatii,o ia in custodia sa,deci raspunde pentru ea.Cu cat perioada de reparatie se extinde in mod artificial ,cu atat riscul sa se intample ceva cu masina aflata in reparatii,de multe ori in stare demontata in diverse stadii ,este mai mare.De asemenea si procesul de productie este periclitat si ingreunat din lipsa pieselor de schimb la momentul optim. Practic se naste un haos din care acelasi client are de pierdut.
0727 079405

77xel

Mai multe din "scamatoriile" facute de asigurari puteti citi in catavencu pe net, e chiar pe prima pagina. Din pacate, eu personal, nu mai stiu ce sa mai zic de oricine din tara asta. Toata lumea incearca sa te fure, daca lor le e bine ce conteaza amaratu ala care a muncit 10 ani ca sa isi ia o masina cat de cat si dupa se intampla un accident si se reinventeaza fizica ca sa nu dea soc.de asigurari nici un ban

SW Tm

Ei nu-i chiar asa. Mai sunt si "fraieri" prin tarisoara asta care nu se gandesc cum sa te fure...
Raul pentru prieteni!

marius.v

Quote from: SW Tm on Monday 13 September 2010, 11:47:54
Ei nu-i chiar asa. Mai sunt si "fraieri" prin tarisoara asta care nu se gandesc cum sa te fure...

Unde?
Zi-ne si noua.
Persoanele de fata se exclud.
Condusul unui automobil este o chestiune de atitudine si de aptitudine

turbojack

Drumuri alunecoase,geamuri inghetate,zevzeci pe toate coclaurile,e bine sa ne verificam asigurarea CASCo daca o avem si daca nu avem sa facem.
0727 079405

airden

Perfect de acord.
Desi nu de fiecare data lucrurile merg asa cum ne-am dori, chiar e utila o polita CASCO.
Si eu trebuie s-o inchei in perioada imediat urmatoare, cea veche a expirat.

turbojack

Pentru una ca a ta este 150 ron/luna .Daca socotim o vopsire a unui singur element de minim 250 ron,deja afacerea este mai mult decat rentabila.
0727 079405

Col

Sunday 12 December 2010, 23:30:42 #7 Last Edit: Friday 24 December 2010, 23:26:28 by Col
Este 150 la Astra

airden

Am deja o oferta la 216 lei/luna x 10 luni de la Allianz. Include reparatii la reprezentanta si cea mai mica fransiza, 400 lei. Nu am cautat alte oferte, eu sunt multumit de ei, pana acum fata de mine si de cunoscuti s-au achitat onorabil de obligatii.

Col

Monday 13 December 2010, 04:12:29 #9 Last Edit: Friday 24 December 2010, 23:27:15 by Col
 Alianz nu deconteaza totul

airden

Depinde de clauze si de interpretarea inspectorului. Dar orice e posibil.
Eu pana la urma am incheiat-o la ei, pretul final fiind de 200 lei/luna x 10 luni, in conditiile descrise mai sus si cu suma asigurata de ~ 24000 lei.
Am avut ceva emotii, de la expirarea celei vechi - care a coincis cu venirea iernii :( si pana la semnarea celei noi au trecut cateva zile, dar, spre fericirea mea, fara incidente. Nici de acum inainte nu vreau sa am (am trecut printr-o dauna aproape totala si e foarte neplacut) dar ma simt mai linistit.
In plus, in ultima perioada aud de tot mai multe incercari de tergiversare a finalizarii dosarelor de dauna pe rca, deci nu te poti baza pe asigurarea celui care "iti face o bucurie".

SW Tm

La Ardaf, la Casco, am o perioada de gratie de maxim 10 zile pana la urmatoarea plata. Platesc trimestrial 237Euro.
Raul pentru prieteni!

manu_cyb

Prin iunie am facut asigurare la o masina cu care nu prea mai umblam, ca sa se plimbe sotia cu ea. Insa intr-o zi am luat-o eu la munca si in fata unui liceu, a iesit de pe o straduta un proaspat posesor de permis care-si plimba colegii (in ora de religie) si mi-a "rezolvat" toata partea dreapta + m-a proiectat cu stanga intr-un gard. Fericire mare, service de kko, am stat 6 luni pana am primit masina inapoi (la o saptamana dupa ce am scos-o din service a expirat RCA-ul). In fine... a luat-o iar sotia la munca pana intr-o zi cand a facut pana (dreapta spate). Au ajutat-o niste oameni binevoitori sa-si schimbe roata, insa.... s-a rupt suportul care o sustine sub masina. Am luat eu iarasi masina, ca sa merg la vulcanizare si sa vad ce-i fac si cu suportul. Dar.... POC, tot pe dreapta, un sofer de logan van. De data asta cu RCA la Omniasig. Eh... aici vroiam de fapt sa ajung.
Ma duc eu sa fac dosarul de dauna, imi spune inspectorul constatator ca trebuie sa-i dau contul IBAN in caz ca va trebui sa-mi dea ei mie bani. Ii spun sa stea linistit, ca o duc in service si ca sa dea banii service-ului, nu e cazul sa ma implice si pe mine. El insista totusi ca nu se stie, ca poate e mai bine, etc. In fine, ii dau IBAN-ul si cand termina totul de completat imi spune ca voi fi contactat sa mi se comunice suma pe care o sa mi-o bage in cont. Eu ii spun ca nu vreau niciun ban, vreau masina reparata si sa se descurce ei cu service-ul. El imi spune ca s-a schimbat procedura si ca acum asta e, nici lui nu i se pare OK dar nu el ia deciziile. Imi mai spune ca trebuie sa mai aduc ceva acte pentru dosar... asa ca dupa 2 zile ma prezint cu actele solicitate. La "depunere documente", dupa ce dau ce trebuia, intreb cum e cu sistemul nou cu banii la mine in cont. Tipele de acolo nici nu auzisera de asa ceva, m-au trimis la receptie / informatii. Ma duc acolo, ii explic vreo 10 minute tipei ca vreau sa aflu mai multe informatii despre cum e cu banii dati in cont, cine hotaraste cati bani o sa-mi dea samd, pana la urma a inteles ce vreau si-mi cere numarul de dosar. Se uita la ea in calculator, suna la un numar de telefon si-mi da mie receptorul. Bineinteles ca am asteptat in telefon ca papagalul, nu mi-a raspuns nimeni. Se apuca si da un mail (sau scrie pe messenger, nu stiu ce metoda interna de comunicare au) si dupa ceva timp imi spune ca da, asa e, procedura spune ca nu se mai duce masina in service, ca au renuntat la decontare directa si ca acum imi dau mie banii si ma descurc cum pot. Ii spun ca nu sunt de acord si ca vreau sa duc masina in service, ca nu e treaba mea sa stau sa caut service-uri care repara in suma la care se gandesc ei. Si o intreb care e suma, ca sa imi fac o idee. Mai scrie iar ceva acolo, mai astept iarasi vreo 10 minute, dupa un timp imi spune ca seful celui ce se ocupa de dosar i-a spus ca sa stau linistit, ca peste vreo saptamana abia imi pot spune care e suma, si ca o sa ma sune cineva din call center, ca dosarul e abia de 2 zile si ca nu se poate rezolva asa repede (cata impertinenta din partea mea sa ma astept la un raspuns in doar 2 zile...). Per total am piedut ~40 minute asteptand un raspuns.

Asta nu e tot!!
Astazi ma suna inspectorul care se ocupa de dosarul meu sa-mi spuna ca nu e bun IBAN-ul si ca sa i-l dictez eu iarasi, ca ei vor sa-mi dea banii dar nu reusesc. Si il intreb cati bani vor sa-mi dea, si daca pot sa refuz plata si sa solicit reparatia prin decontare directa. Imi zice ca el nu stie despre cati bani e vorba, ca dosarul a plecat de la el catre financiar, dar ca sigur sunt destui si sa nu-mi fac eu griji ca ei stiu mai bine cam cat cer service-urile. Eu insist, si-l intreb ce fac in cazul in care totusi banii nu vor fi de ajuns. Imi spune iarasi ca vor fi. Eu (nesimtit) insist si intreb "dar daca totusi nu vor fi, care e procedura, exista posibilitatea de reconstatare, sau ce se face?" Imi spune ca nu e cazul, ca ei nu imi cer mie nici factura, nici nimic, si ca daca vreau pot sa folosesc piese din dezmembrari si sa repar masina la negru, fara factura, ca sa economisesc bani !!!!!!

Asta da Romanie  :violent-smiley-007:

kdyalex

Si pana la urma despre ce suma vorbeste?de zice sa stai linistit!
Indoor black & blue, outdoor black & white.

adrianx

Da ,eu in seara asta am reinoit asigurarea,si am vrut sa o fac tot la Astra ca era mai ieftin(233 lei pentru B1)la motor de 1560 si cand o completa s-a blocat programul si Astra disparuse din lista de asiguratori,dupa o verificare la sefi raspuns belea de tot ca Astra ar fi intrat in insolventa si ca va fi preluata de Omniasig ,iar eu in acest caz,am sarit si peste Euroins si Carpatica si am facut la Asirom(371 de lei)pe 6 luni dar macar astia fac plati mai bine si nu iti comenteaza daca vrei sa mergi cu masina la reprezentanta

Go Up