Peugeot Partner model II 2002-2007,Consumuri, si alte probleme

Started by AIR, Thursday 15 July 2010, 18:27:47

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

AIR

23 ian 2008
Ultimul consum urban 100% (din care cel putin 2 ore stationare in timp ce ii faceam loc sa iasa dintre nameti).E drept ca am mers mult timp si incarcat deci ultimul consum 11.85%     .E un nou record negativ.Si sa nu uitam ca acum motorina e mai scumpa decat benzina de 95.Am consum de motor de 1,6 benzina. .
raspuns a_mic
Quote from: AIR on 11 January 2008, 10:37:24
Consum extraurban pe 1008 km =5.95, asta in conditiile in care afara erau cam intre minus 6 grade si minus 15 grade, iar masina a mers in relanti cel putin 4 ore pt a se mai incarca bateria si pt a o dezgheta.
Asta e rubrica mea bre!
Numai eu postez aicea!


Uitandu-ma dupa posturile necitite, am dat si de al tau din care am retinut fraza de mai sus si pe care intentionez sa o combat. Deci: bateria NU se incarca in regim de relanti! Bateria se incarca foarte rapid IN SARCINA! Timpul necesar incarcarii unei baterii 80% goala, in sarcina, este de 20...40 minute.
Privitor la "asta e rubrica mea bre! Numai eu postez aici!"....: 
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

4 martie 2008
Ultimii km facuti totalizeaza 1697 de km din care 693 consum urban circa 9.8-9.92consum la suta de km.Consumul extraurban se situeaza la o medie de 5.67, in conditiile in care am mers incarcat la capacitate la dus si incarcat la 2/3 la intoarcere.(capacitate inseamna circa 580-600kg)
Deci e ceva greutate. S-au folosit circa 120 de litri de motorina de diverse calitati , si s-au parcurs 1697 de km.Masina  a fost incarcata pe parcursul acestei distante mereu la cel putin 75-80 % din capacitatea ei de incarcare.
Consum mediu 7.11l/100de km, nu emult pt ca tin cont ca a fost incarcata insa e mult mai mult decat ce dau ei in carte, unde 7.2 e consum urban, 4,6 e consum extraurban iar consumul mediu e undeva in jur de 6.
Acum daca s-a incalzit sa speram ca va mai scadea consumul pana prin mai cand trebuie sa dai drumul la AC.

17 martie
Ultimul  consum urban +extraurban (158km+110km), trebuie specificat ca ultimul plin nu a fost de calitate, un combustibil mai slab, si se reflecta f bine la consum.Deci in total 268km si 23.6 litri motorina, consum mediu 8.20 .
De la acest consum trecem la unul extraurban 90%, 10 % orase de provincie, si sa nu uitam masina incarcata cam 1/2.De data asta chiar am mers la consum, schimbam cel mult la 2500rpm si ma mentineam la 1900-2200rpm.
Ultimii 720km au necesitat 40.40 litri de motorina=> un consum de 5.60l/100km.Mie personal mi se pare cam mult , in conditiile in care am mers cel mult cu 90-97km/h iar in sate cam cu 55km/h.
Insa cum am spus si mai sus plinul precedent  nu a fost de calitate, si chiar dupa alimentarea celor 23.6 l de motorina ceva mai buna calitativ, nu s-a imbunatatit major proportia de carburant bun.De abia de acum probabil s-a ajuns la o calitate mai buna.
Un alt aspect cand am plecat vineri motorina Sprint era 4,03 in Bucuresti-Rm sarat.De acolo insa pretul varia de la 4.09-4.21, aceeasi motorina.
Aviz amatorilor faceti plinul pana se trece in Moldova caci dupa aceia pretul la pompa creste semnificativ .
Per total nu sunt foarte multumit de consumul extraurban e loc si de mai bine.
Ar mai fi de adaugat ca la intoarcere am avut vant lateral si din fata care batea cam cu 20km/h, ceea ce  probabil a crescut consumul cu cel putin 5-8%.
Viteza medie pe 3 etape de drum 55km/h;62km/h;54km/h, deci la asa viteza medie de 57km/h pe 1000km, asa consum
Un lucru insa e cert la dus acul cobora ceva mai repede(acul de la indicatorul de combustibil), si la intors cobora ceva mai incet.Deci cred ca undeva la dus a mancat in jur de 6-6.2 iar la intors ceva mai putin de 5,5 nu am idee cat insa consumul mediu a iesit 5,6.Sper pe viitor sa reusesc mai putin.
Consum mediu de cand am luat masina 7.29l/100km in 22186km.
Din care:urban cam 15 000km/ extraurban cam 7000 km.
Anvelope de vara mers 15703 km/ anvelope de iarna 6500km, consum mediu anvelope de vara, 7.22; consum mediu anvelope de iarna, 7.48.
Sunt cam cu 1.5 litri peste consumul mediu dat de carte, probabil si din cauza ca merg cea mai mare parte a timpului in Bucuresti.
Iar motorul mai trebuie sa se "lase" il simt ca e mai "lasat insa probabil de abia de acum incolo se va lasa cum trebuie!

28 martie

Ultimul consum la care predomina zona extraurbana 65% , 35 % urban, 7.33 l/100km:crying:.
Inca e mult si motorina se scumpeste de la zi la zi.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

3 aprilie 2008

Dupa o saptamina de mers cu metroul am reusit performanta sa consum sub 05.litri de motorina in aceasta saptamina 
Si timpul pierdut in trafic a scazut considerabil stau si ma intreb cata economie se poate face asa daca nu ai nevoie neaparat de masina
Insa mai sunt 2 -3 zile si incalecam din nou drumurile impreuna!
In conditiile actuale de trafic estimez un consum urban in jur de 11%.Am prins blocaje si in zone unde de obicei nu era nici o problema.
Din pacate lipsa computerului de bord nu imi poate confirma estimarea de circa 6-6.3 litri de motorina pt 130 de km de autostrada la viteza constanta de 110-115km/h.(consum estimat intre 4.58-4.81l/100km)
Poate sa fie asa si cu ajutorul vantului care a suflat din spate jumatate de drum
Sa vedem daca plinul va confirma ce am estimat .
Ma uitam si pe alte forum-uri la motoare diesel de 1.6, 1.8, 1.9 bineinteles cu suflanta.Consumul in oras variaza intre 8.8-11 la 1,6
9-11.5 la 1,8
9,5-13 la 1,9
Deci e loc si de mai rau
Asta doar ca sa ma consolez
Sunt curios daca va scadea consumul urban dupa ce trec la anvelopele de vara, ma refer la consumul urban mai ales.
In schimb va creste pt ca deja am inceput sa dau drumul la AC.
@ rara: tu ai avut iarna asta anvelope de iarna pe masina?
Facut azi plinul, avem 173km extraurban, 290km urban, consum mediu 8.55l/100km, vad ca reusesc acum sa ma mentin sub 11 in oras  , dar cred ca in realitate consumul extraurban e mai mic si cel urban e mai mare.
Iar motorina e din ce in ce mai scumpa   
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Ultimele consumuri 53.38 litri motorina/731.3km consum mediu 7.29l/100km .
Din care 181km oras cu blocaje frecvente si AC cam 10-15%, aici apreciez consumul pe la 11.40 .
290km extraurban cu autostrada cam 240km restul pe DN aici estimez un consum cam de 6,51 posibil sa fie usor mai mare, insa nu am trecut decat rareori de 115-120km/h.
260km de DN cu maxim 100km viteza medie de 60km/h aici estimez un consum de 4,97
Ce e sigur e consumul mediu, restul le-am apreciat eu, in general cam ce aproximez se potriveste cam 85-95% cu realitatea.
Toata stima

Consum extraurban 5.14l/100km de asta data facut prin metoda plinului.
Viteza medie pe la 60km/h deci a inceput sa se mai lase motorul.Cam 243 km cu 12,48 litri.Asta pt ca am uitat sa restez contorul mic de la kilometraj  la motorinarie .
Stiu ca e loc si de mai bine insa atat se poate acum.Probabil ca mai trebuie sa se mai lase motorul inca un pic probabil dupa 30 000km va fi chiar in parametrii reali!
Pana atunci mai sunt vreo 5900km!

Ultimele consumuri in ultimii 1600km.
Urban fara aer  conditionat nu scad sub 8.6 :cursing:Cu aer conditionat consumul e in jur de 9-9.4 depinde de trafic, cat de cald e afara si daca masina a stat in soare sau la umbra .
La drum lung consumul variaza intre 5.16-5.35 fara Ac dar nu mai mult de 100km/h, si 6,5-7.3 cu AC valoarea maxima probabil se atinge la 128km/h si AC non stop pe treapta 1 sau 2, insa in general odata ce masina s-a racit tin aerul pe treapta 1.
Consumul mediu e undeva intre 7.3-7.9 ceea ce mi se pare destul de mult pt o masina diesel .
Probabil ca revizia de 30 000km poate va mai ajusta valorile in jos.
Valorile la consum date de constructor: urban 6,9; pt Romania Trust da consum urban 7.2 fara AC. Eu obtin in oras fara AC 8.6 ceea ce  e MULT! Asta in conditii de luna August cand in oras s-a circulat ca acum 4-5 ani, adica trafic super lejer!!!
Extraurban la 80-90km/h consum 4.6 eu obtin in jur de 5.13-5.35 aici nu as putea zice ca sunt nemultumit.
Consum mixt  5.6 de aici pana la 7.3-7.9 e o distanta destul de 2 litri!!!
Asa ca am toate motivele sa fiu nemultumit si intrigat!

Ultimele consumuri urban : 10.3l/100km din care cam 10 % cu AC.
Extraurban 6-6.2 cu AC aproape non stop  80-90%.
Asta in conditiile in care iesirea spre Ploiesti e un calvar si la dus dar mai ales la intors .Cand uneori prinzi coada de pe al doilea pod .
Nu vor reusi nimic nici cu pasajul se va muta coada la podul de peste Herastrau sau la casa Scanteii
Nu exista deocamdata nici o solutie viabila pt descongestionarea orasului!
Iar cele 2 inele de centura sunt departe de a fi o solutie pt moment iar pt viitor vor fi subdimensionate!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

RAspuns RARA
Consum mediu 7.35%. Cam mult la cat costa acum motorina . Cred ca ar fi mers un motor de 1.6 litri pe masina. Consumul ar fi fost cu siguranta mai mic.
Nu AIR mai conduc si io, doar ca masina nu a mai vazut plinul demult. Tot 100 de lei la 3-4 zile. Cam asta e consumul meu.
Cam asa. Am hotarat ca e mult mai elocvent decat litri/100km. Chiar nu ma mai pasioneasa aspectul asta deloc intrucat circul enorm in ultima vreme si la cat e motorina nu e important, Cu ce te-ar incalzi sa sti ca masina ta consuma 4% daca e 10 lei/litru benzina, tu ai aceleasi venituri si trebuie sa circuli tot mai mult? Important e la final de luna cati bani a mancat pe combustibil, cum te-a ajutat la cresterea veniturilor si cum le-a afectat pe acestea.
De ce te mira consumurile astea??? Masina are totusi 1.80 inaltime si 1450 kg la gol. In astfel de conditii consumul e chiar ok.  Cel putin asta e parerea mea.
Cifrele date de producator sunt utopii mai ales in Romania. Important e ca masina ta consuma 5.15% extraurban care nu e deloc mult. Iar consumul de 9% urban e chiar rezonabil.
A mea ia 9% in Zalau. Iar extra nu am reusit sa cobor sub 5,9%. Masina e mare, e grea, motorul nu e de ultima generatie. Cu toate astea consumul e chiar rezonabil. Crezi ca Caddy la 1.9 TDI consuma mai putin? Sau Connectul de la Ford cu cei 3.5 mc dupa el are un consum mai mic?
La o singura masina am observat un consum mai mic decat cel dat de producator si anuma Logan 1.4 MPI VAN, unde Dacia da un consum de 8.6% extraurban si masina mea consuma 7.2%. Dar in rest toate au consumul mai mare mai ales dieselurile.
raspuns K-man
Sa stii AIR ca nici masina mea la 60 000 km nu respecta valorile date de constructor. De mult nu mai bag in seama cifrele oferite de constructorii de automobile. Nemaivorbind ca situatia din Romania e dezastruoasa din punct de vedere al traficului.
Romania a devenit necirculabila!!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Ultimele consumuri, metoda plinului, cea mai valabila sub aspectul buzunarului.Cat consuma sau nu, pana la urma tot in buzunar se vede!
Bucuresti 100% :3/4 din consum in trafic relativ Ok;
1/4 in trafic infernal rezultat 9.8l la suta de km pt anotimpul asta e muuuult.Doar o zi am prins sa fie rece!
Consum extraurban 595km din care 230km autostrada cu 130km/h, restul drumuri nationale cu 48-58km/h in sate si nu mai mult de 100km/h intre localitati.
Consum mediu 6.58l/100km.Jumatate de drum incarcat (cu tot cu mine 4 persoane )si bagaj cate o gentuta fiecare (cam 400kg).
Mi se pare mare consumul, pt ca pe autostrada teoretic nu lua peste 7%.
La revizie voi cere o diagnoza cu computerul de diagnoza ceva nu e in regula .
Cu toate ca rodajul s-a dus de mult parca maninca din ce in ce mai mult si aici ma refer la drumuri extraurbane!
Ultimele consumuri 1 Urban (Bucuresti, Buc-Ploiesti-Proba de drum si la 4250Rpm-Ploiesti-Bucuresti, drumuri prin Bucuresti,o iesire de 40 de km pe A2, la 110km/h).
Dat fiind ca s-a mers la turatii mari consider acest consum ca fiind urban 325km/29.55litri.Consum mediu 9.09.Aici nici nu mai conteaza ce consum a iesit deoarece la turatiile la care a fost suita masina nu avea cum sa consume mai putin.
Drum 2 in principal extraurban, dar cu traversarea catorva orase mai mari sau mai mici, in total s-au parcurs 930km cu 49.63 litri motorina reiese un consum de 5.28l/100km.
Vitezele folosite in localitati (sate) 50-55km/h (cu exceptia catorva sate care au adoptat viteze de 60km/h sau chiar 70 km/h )
intre localitati am mers in general cu 90-98-102.
La dus consumul a fost ceva mai mare 5.4 viteza medie cam 60km/h,la intoarcere consumul a fost mai mic 5.18 sau poate pe alocuri si mai mic, iar viteza medie 64km/h.
Remarc inca odata ca cu cat mergi mai mult cu atat consumul scade, probabil ca daca as mai fi mers 150-200km la intoarcere as fi coborat chiar sub 4.9l/100km.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce consum as scoate daca as merge pe autostrada (dar nu exista in Romania inca o asemenea autostrada) cu 100km/h cu tempomatul.Dar distante peste 400km, de abia de aici incolo consumul se asaza catre limita de jos.
Oricum pana la 4,6 mai avem un pic. 

 


Inca o dovada ca lucrurile sunt chiar cum stiu, alimentat azi cu Evo diesel vom vedea ce consum vom obtine.Insa mi s-a confirmat inca odata in oras 9.00l/100km.
Update la consum urban as putea spune 60km in oras relativ normal, 35 km in oras foarte aglomerat (azi dimineata am parcurs 1 km in 50 de minute) restul de 22km o fuga pana la Otopeni dus intors, total 117km, alimentat Evo diesel 11.09 reiese un consum de 9.47l/100km Muult!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

RAspuns Radon
O valoare medie de consum urban pana in 10% nu mi se pare deloc mult. Cum zicea si rara, masina e mare, si nu cred ca un Partner se plimba gol. De cele mai multe ori cara ceva in el, incarcatura care, inevitabil, duce la cresterea consumului.
Am acelasi motor de 2.0HDi/90CP pe 307, si exclusiv urban nu reusesc niciodata sa scad sub 9-9,5%, adeseori trece chiar de 10%. Si eu cu 307 rareori car marfa. Dar cand se intampla sa car, daca pun 500Kg pe masina se simte, consumul creste sensibil.
Nu poti avea pretentia de la o masina gandita sa fie caraus sa consume cat un Tico.

Cel putin 60 % din timp umblu GOL (Pt ca eu am doar 65Kg  se poate spune ca e gol).Dar si cand e plin ori e plin la jumatate ori la 600kg cu tot cu mine .In acest caz consumul a fost aproape numai gol!(95%)
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Motor 1.9 diesel (euro 5) Opel Zafira, am un cunoscut care are aceasta masina.Pe computerul de bord ii arata in relanti acum dupa 60 000km 0.4 litri/ora.Probabil ca la 2,0 hdi e 0.5 maxim (tinand cont ca masina e si euro 3)dar fara demaraje.Deci cu demaraje in jur de 1.5litri/ora.Candva poate voi putea afla cu exactitate detalii asupra consumului orar/  urban/ si extraurban.
La cei 22km a mancat cel mult un litru, mai sigur sub decat peste, pt ca nu poti merge mai mult de 70km/h.
Avem 11.09-1.5 -1=8.59litri/95 km deci prin regula de trei simpla rezulta un consum de 9.04, ceea ce e suficient de mult.Eu o tin tot pe a mea pana la 7.5 mai e destul.Cu riscul ca ma repet, cu toate masinile cu care am mers am scos consumuri sub "carte". Mai ales la drumuri extraurban.
Toata stima
@ Radon daca ai computer de bord te rog spune-ne cat iti arata consumul/ora in relanti cu motorul cald?
@ marius v. poate ne spui si noua cat ai consumul/ora in relanti la 307 motorul 1.6 110cai?
@ rara poate poti trece si tu consumul/ora in relanti la 207 la motorul 1.6 90cp?
Multumesc anticipat pt raspunsuri

RAspuns MariusV

Arata numai cand viteza depaseste 30 km/ora.
Scrie si in carte la mine.
RAspuns RAra
La pug nu arata
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Multumesc celor care au postat aici Rara , si Marius .
E timpul sa revin la consum, iata ca s-au mai parcurs ceva km in speta, 133km cu 7.26 litri evodiesel, la o viteza aproape constanta in jurul a 70km/h consum realizat 5.46.
O alta tura de drum de data aceasta si cu autostrada in total 632 km cu 42.45 litri combustibil evo diesel reiese un consum de 6.71.Ce remarc acelasi drum l-am facut si cu premium diesel atunci am scos un consum de 6.58.Si era inainte de revizie  .E drept insa ca acum nu am mai simtit acel zgomot la 130km/h , si cel putin dupa ce o pui pe tempomat masina "fasaie " la acea viteza inainte zgomotul era mai deranjant.
Acum am facut plinul tot cu evo diesel daca fac o socoteala simpla reiese un consum mai mare cu 2% pt evodiesel fata de premium, pretul e mai mare cu 5-7 bani fata de premium deci undeva ies mai scump cu evodiesel, insa masina merge o idee mai lin.
Acum dupa aceasta alimentare chiar ca am numai evodiesel in rezervor.Sunt curios ce va fi in oras ( ma refer cat va consuma). Oricum pe autostrada cred ca nu scade decat greu sub 7%.
raspuns RAra

Am sa ii refac si eu consumul cat de curand. Si voi posta si eu, deocamdata estimat e cam 7-7,5% mediu. Adica oras cu extern.

RAspuns Ventura

@Air si eu am tot 2.0 si in oras am varfuri de consum si de 11. Si e Brasov, nu Bucuresti. In schimb la drum lung e alta poveste, altfel se aseaza si scot si 6-6.2
@ventura: pana pe la 110km/h raman in zona de 5,2-5.9 de acolo in sus sar bine de 6 la 6.5 si chiar poate mai sus, e greu de contorizat pt ca adesea merg mai departe de capatul unei autostrazi, si de acolo viteza medie scade deci consumul in fapt e unul mixt, drum national cu autostrada.
Despre oras ce sa mai zic e stiut ca se circula anapoda, insa uneori (50%) din cazuri chiar merg adica stau la un semafor de 2-3 ori si apoi merg, insa alteori (cealalta jumatate) cat vezi cu ochii e o coloana fara de sfarsit, si atunci consumul "scade veniturile din buzunar".
Revenind la extraurban, tu esti avantajat de aerodinamica eu sunt ca sa zic asa dezavantajatpt ca de la 100-110 in sus cred ca forta de frecare cu aerul creste exponential, si de aici rezulta consumul care il scriu aici.
In postul anterior nu am precizat ca am mers dus intors A1 (cu tot cu zona numita centura Pitestiului) deci cam 220km de autostrada.Viteza medie nu e de 125km pt ca m-am oprit la km 80 si m-am odihnit un timp.Si la intors nu am mers cu 130 decat pana la padure km 46, apoi am lasat-o mai moale pt ca si drumul devine mai prost 
Oricum de aceasta data am intalnit mai putini "bizoni" pe drum
Revenind la consum, am senzatia ca nici carburantul nu e mereu la fel de bun calitativDupa ce fac plinul uneori merg in oras, pana la terminarea liniei groase ce reprezinta plinul, 40 de km, alteori 45 de km cel mai adesea si rar 55km.LA drum lung pt acelas semn daca merg linistit pe aceeasi cursa a acului parcurg in cazurile cele mai bune 100km.Detalii in poza!
Am notat in poza urmatoarele caracteristici.1 zona de plin unde intra aproximativ cam 4-5.5litri.Cifrele din dreptul liniilor reprezinta cati litri s-au consumat.Cu precizarea ca de la 1/2 in jos precizia creste.Pe rosu nu am ajuns decat o singura data, asa ca nu pot spune exact cam cati litri mai am in acea zona!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Update la manualul de utilizare.Am gasit manualul online in format Pdf, dar dupa un timp nu mai afiseaza paginile nu stiu de ce .
Revenind la consum in ultima versiune consumul la motorizarea pe care o am e urmatorul: URBAN 7.3/EXTRAURBAN 5.0/ MIXT 5.8/154g CO2.
Ce am tiparit in cartea pe care am primit-o cu masina Urban 6.9/Extraurban4.6/Mixt 5.4 ?(citez din memorie)g co2 nu scrie
.
Deci se pare ca in combinatie cu biodieselul sau dupa noi teste nu s-au mai putut obtine consumurile date, pt generatia precedenta din 2004-2006!
Oricum consumul urban e departe de ce spun ei!

Dupa ce am confruntat seria de caroserie cu ce date dau Peugeot Sa in manualul de utilizare, am ajuns la concluzia clara ca in manualul de utilizare primit cu masina sunt datele tehnice ale modelului strict de marfa (furgon).De aici concluzia ca extraurban masina trebuie sa manance 4.6.
Acum am gasit un manual pt modelul de persoane unde exista si seria mea de caroserie ca tip, si unde consumurile sunt altele decat la furgon.
Atasez pagina din manualul masinii  si pagina din manualul de pe internet:
Eu am tipul (seria de caroserie GJRHYK) serie care se gaseste doar in manualul de pe internet!

Ultimul consum pentru 598km , consum mediu 7.55litri la suta de km, din care 301 Bucuresti restul extraurban.
Mult, pana la consum mediu de 5,8 mai avem un pic insa masina se simte ca e mai sprintena si trage cu o "ravna debordanta".
Ultimele consumuri in diferite situatii: oras cam 150km consum ~9.2l/100km, extraurban per 950km 5.3%.Consum mediu cam 6.5%
Masina a fost si relativ incarcata pe jumatate din drum.
Pana la 5 mai este un pic, dar nu mult!
RAspuns RAra

7.7% ultimul consum cam 90% in oras. Destul de bun
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Ultimul consum 305km in Bucuresti, 123 extraurban (si ceva probe cu masina ):crying:In total 34.33litri.Consum mediu 8.1 aproximativ.
Relativ mult e loc si de mai rau dar si de mai bine .
Ultimele consumuri, oras 100% (Bucuresti) 9.9l/100km, cam mult mi se pare dar asta e!
In "afara" la drum linisti coboara in jur de 5.1-5.6, in functie de cat apesi pedala de tare!

Ultimul consum predominant in oras cu exceptia a 150km extraurban, restul oras, 570km per total consum mediu 8.93.
Am constatat ca consumul scade dimineata daca afara sunt 5 grade in loc de 1 sau 2.

Ultimele consumuri pe ultimii 1637km, extraurban 980km consum mediu 5.59l/100km mai jos nu a vrut sub nici un motiv , poate sa fie si frigul de vina (Alpin diesel).
Restul numai oras 657km cu un consum mediu de 10,95 doar daca e mai cald am noroc sa mai coboare un pic , in rest cand e frig, consumul creste vertiginos, mai ales sub 5 grade celsius.


Ultimele consumuri cu masina, inca nu am facut plinul de la ultimul drum lung, dar urmeaza.
Urban ma mentin in jurul valorii de 9-10/la suta de km, extraurban consumul a mai scazut un pic poate si din cauza ca afara s-a mai incalzit ultimele drumuri extraurbane pana la Paste ma situez la 5,3....ceea ce  e destul de bine, insa e loc si de mai bine.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

raspuns PAr
Va salut.Sint nou pe acest forum si nu am avut timp sa-l cunosc prea bine dar vad ca se vorbeste mult despre consumul de combustibil.Eu sint proprietarul unui PARTNER COMBI PLUS 1.6 HDI 90 CV.incepind din decembrie 2007.Masina are acum 20400 km aproximativ si vreau sa spun ca eu sint foarte multumit de consum desi nu este chiar exact ce se da in carte.Anul trecut in luna august am facut aproximativ 8200 km pe drumurile Europei si ale patriei in vacanta(Terrassa_Barcelona-DEVA-CAMPINA-BUCURESTI-DEVA-Terrassa_Barcelona)cu o medie de consum de aproximativ 5.4litri la suta de km.La plecare masina avea aproximativ 7500km si cam tot timpul am avut 2-3 adulti in masina;bagaje si aerul conditionat in functiune.Avantajul ca pe autostrazile Frantei,Italiei,Austriei si ale Ungariei ma ajutat mult la consum control-cruise-ul cu care am putut merge constant cu 120-130km/h lucru care micsoreaza mult consumul.In tara tot timpul am alimentat de la Petrom, motorina Euro 4 dar in momentul cind am alimentat din nou la intoarcere in Austria parea ca a prins aripi masina.Am schimbat filtru de motorina cind am ajuns din nou in Spania si am avut curiozitatea sa scurg motorina di el intrun vas si sa o las pina a doua zi.Surpriza neplacuta am avut pentru ca avea atita murdarie pe fundul vasului ca nu stiu pe unde mai avea loc sa se strecoare motorina prin filtru.

raspuns Rara

Pe 3500 km extern si urban foarte putin am avut un consum de 6.1, masina a fost incarcata cu 3 adulti si un pitic plus bagaje. Aerul conditionat a fost pornit cam 40% din drum. Destul de bine dar se poate si mai bine, probabail nu cu masina asta.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Stiu ca unii colegi nu sunt de acord cu mine dar parerea mea e ca motorina petrom cea mai simpla/ieftina e si cea mai proasta care poate merge bine la camion.
Sa revin insa la consum, in primul rand am trecut de 40 000km ceea ce inseamna ca masina merge altfel.De pe la 39 000km motorul e mai linistit, initial am pus simptomele pe seama incalzirii vremii, dar ulterior m-am convins ca pur si simplu cred ca  motorul incepe sa se "lase" in cota optima de functionare.
Dupa ceva km extraurbani si cu roti de iarna si cu cele de vara am constatat ca consumul a inceput sa scada simtitor dupa pragul de 39-40 000km.Masina a mers si mai incarcata si mai goala functie de cum am avut nevoie.
La drumul precedent lung masina era incarcata la capacitate (580kg) si aveam rotile de iarna la dus am consumat 5.92 l/100km iar la intors 5.72 l/100km viteza medie 55km/h.Personal am fost relativ multumit dat fiind faptul ca masina era si incarcata.La intoarcere a fost ceva mai usoara (450kg)
Intre timp am trecut la rotile de vara, iar masina a fost de aceasta data la fel de incarcata si la dus si la intors.
Cosum mediu 5.09 la dus si 5.08 la intors.Viteza medie 55km/h.
Aici trebuie specificat un lucru pe A1 am folosit tempomatul si dupa ce am scapat de Bucuresti consumul a inceput sa scada.Insa masina consuma putin si spre foarte putin de abia dupa ce merge cam 2 ore, de acolo incepe sa consume realmente putin.
Am mers aproape constant cu 100km/h pe A1 cu exceptia a 2-3 depasiri cand a trebuit sa accelerez ca sa le "execut " mai repede, iar consumul zic eu ca este foarte bun.(trebuie sa tinem cont si de caroseria masinii si de motorizarea de 2000cmc).
@Par: motorul tau se va lasa bine cred dupa 40 000km asa ca teoretic poti veni in tara si cu un consum mediu de 5,0-5.1 poate si cu conditia sa stai mai mult catre 120km/h si nu catre 130km/h.Oricum esti avantajat ca ai o cilindree mai mica.
Cred ca dupa revizia de 45 000km voi ajunge sa vad si la pompa consum sub 5% cat e minimul dat in carte la acest tip de caroserie si motorizare.
Am evitat pe cat am putut sa folosesc AC pentru ca stiu ca "salta" consumul destul de bine, cred ca in jur de 1 litru la suta in plus.
Inca un amanunt motorina Evo diesel.
Cam atat deocamdata, urmarim in continuare sa reducem consumul!
Toata stima

Ultimele consumuri se situeaza cam in acceeasi zona, Am reusit sa scot sub 6% pe autostrada (A2) si cu Ac cam 70% din interval.Un alt amanunt viteza 100-120km/h.
Fara Ac ma situez intre 5.2-5.4 depinde si de cat de repede se merge.
Ultimii 400km (urban)consum mediu 8.68l/100km.
Autostrada fara AC consum intre 5,3 si 5,9 cu conditia sa nu treci de 120km/h.
La 130km/h consumul e in jur de 7,2, iar cu AC urca chiar si la 8
Ultimii 300km (A1 cu 100km/h) consum mediu 5,3.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Dupa un drum lung si INCARCAT cu AC non stop pot spune ca masina s-a dovedit destul de "flamanda"  consumand pt 377km 7,4l/100km.
Norocul mare a fost ca am mers cel mult cu 100km/h pt ca daca mai si  o "goneam" cred ca ajungeam la 11litri la suta.


Ultimii 626 de km din care majoritatea urban/extraurban 482/144 consum mediu 6,94 l/100km.Pe cat posibil am folosit cat de putin AC si nici prea repede nu am mers extraurban.
Stiu ca e loc si de mai bine dar nu e nici foarte rau.


Ultimele consumuri pe circa 1300km se situeaza intre 5.4 cu Ac 90% din drum (motorina Alto 55 ) si 5,28 cu Ac cam 70 % din drum.
Ceea ce pot spune e ca motorul in sarcina e mai silentios cu aceasta motorina.Insa cea mai buna motorina am alimentat la Ploiesti, cea din Turda a fost ceva mai slaba calitativ, pana acum nu am reusit sub 5.6 consum si cu AC doar partial nu aproape continuu.
  Deocamdata mai stau la acest carburant chiar daca e usor mai scump fata de Premium diesel pretul variaza de la statie la statie intre 6 bani si un ban in plus pt Alto 55.

Ultimele consumuri 504km extraurban si 164km urban, Ac per total 20% consum mediu 6.33 l/100km.
Motorina Alto 55 zic eu ca e bine desigur e loc si de mai bine dar mai dureaza inca un pic sa se mai lase un pic motorul.
Imi place cum merge masina cu acest carburant si la turatii medii si mari nu mai e motorul asa zgomotos, si e mai putin trepidant.(3000-4250 rpm)
Toata stima!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Lasa ca daca nu merg extraurban si la mine arata 9 sau si mai mult .Nu mai pun la socoteala ca deja observ ca motorul se incalzeste mai greu dimineata .
Deja se simte ca vine toamna...dar si Ac mai putin  deci undeva se compenseaza....deci e de bine.

Am facut plinul , si am vesti bune.Ultimii 635km, din care cam 350km extraurban, restul urban.
Consum mixt 6,5l/100km.
Motorina Alto 55 deocamdata raman la ea.Nu am gasit inca ceva mai bun si am gasit la 4,04lei/litru.Daca consumul extraurban e la o medie de 5,55l/100km posibil sa fie chiar mai mic, consumul urban e si el pentru prima data de cand merg cu aceasta masina ca medie in jur de 8.Posibil un pic mai jos dar nu sub 7,90 l/100km.
Tinand cont ca afara s-a racit si AC l-am folosit cam 10% din nr total de km, consumul mi se pare foarte bun.
Insa de azi a inceput scoala si e un trafic infernal, am revenit cred in zona lui 10,5-11 litri in oras
Intotdeauna e loc de mai bine.

raspuns cosminS

Efectuez naveta zilnic intre Valenii de Munte (PH) si Otopeni (189 km, pe centura de est a Ploiestiului).
Daca tin motorul constant la 2000 rpm, am consum de 5 - 5,1 %. Asta inseamna o deplasare constanta cu 90 km/h .
Daca duc motorul la 2350 - 2500 rpm, mai ales pe tronsonul Barcanesti - Otopeni (pe DN1), am consumul de 5,5 - 5,6 %.
In medie, cu un plin fac peste 1000 km, in conditiile in care conduc mai "sportiv".
In prezent folosesc combustibil de la Petrom (Diesel Euro 5) si sunt multumit.
In primii 60000 km am folosit FX Diesel de la Rompetrol. Cand am facut trecerea la combustibilul de la Petrom, pur si simplu am avut o alta masina - raspuns mult mai bun la apasarea acceleratiei. Ce e drept, a crescut o idee si consumul (cifra cetanica mai buna, probabil; + calitatea aditivilor?).

Si mai pot spune, din propria experienta, ca in regim de autostrada (3000 rpm) se duce acul in jos vazand cu ochii...
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Go Up