Peugeot Partner model II 2002-2007,Consumuri, si alte probleme

Started by AIR, Thursday 15 July 2010, 18:27:47

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

AIR

Parerea mea este ca desi pare ca motorina euro 4 sau chiar euro 5 e mai "uscata " decat euro 3, exista destui aditivi in combustibili care suplinesc cu varf si indesat lipsa de lubrifiere a  motorinelor euro 4 si euro 5.
Sunt convins ca peste 3 ani apare motorina euro 6 care va fi fara sulf probabil, dar va avea mia mult biodiesel in ea.
Actualmente din informatiile mele in motorine se pune cam 3 % biodiesel, care e un produs pe baza de ulei obtinut din plante(rapita parca).
E vorba sa mareasca acest procent le 5% de anul acesta sau viitor, iar in perspectiva, cred ca se va urca pana la 70 % cu el cu conditia sa aiba de unde strange si procesa atata rapita.
Ideea este una Ecologica la baza, aceea de a refolosi aceeasi cantitate de C02 arzand si fixand prin fotosinteza inapoi in plante, ne mai scotand altul din petrol pt a se reduce efectul de sera.
Lasand deoparte, partea ecologica a problemei, s-au facut teste cu uleiul de plante (nu sunt sigur daca e vorba de rapita) si s-a aditivat uleiul cu nu stiu ce aditivi si ATENTIE AS-A OBTINUT UN RANDAMENT MAI MARE DECAT CU CEA MAI BUNA MOTORINA ACTUALA DE PE PIATA.Ceea ce   a dus l-a concluzia ca cu cat mai mult procent de biodiesel in motorina cu atat vor scadea noxele(si deci consumul ;amic avem treaba) si deci si cantitatea de co2.
Informatii aflate de la emisiunea bizbazar a lui Moise Guran.
Concluzii Euro 4 nu strica motorul euro 3, are sigur ceva in ea pus ca sa existe aceleasiprprietati  lubrifiante.Atunci ce sa mai zicem de motoarele non euro care merg cu motorina euro 4.Ar insemna ca toate au catalizatoarele curate dar injectoarele la pamant, eu nu prea am auzit pe nimeni sa se planga de injectoare.
Si aici revin on topic, cred eu ca motorina de la Lukoil are niste aditivi care dau un fel de continuitate in procesul de functionare al motorului, (mers silentios) in schimb, consumul creste.
Tin sa mentionez pt cei care nu cunosc ca nu exista doar o injectare de combustibil in timpul 3 al ciclului de functionare al Motorului cu Aprindere prin Compresie(mac), ci exista inca 3 microinjectii de combustibili/ciclu de functionare, din aceasta treaba rezulta mersul mai silentios al motoarelor diesel de tip commonrail.
Mersul mai putin smucit se obtine prin aceste microinjectii.
Sunt convis ca fabricantul de injectoare e in deplina cunostiinta de cauza , cand fabrica injectorul si stie tendinta de scadere a sulfului din motorine.Iar fabricantii de motorine trebuie sa indeplineasca conditiile  impuse si de utilizatorii de motorine in speta constructorii auto.
Parerea mea e ca totul e bine gandit si calculat, reducerea sulfului duce la reducerea  cantitatii de SO2 si implicit la reducerea ploilor acide.
Daca e sa o luam asa pe uns injectoare cumparam un litru de ulei si il turnam in rezervor la fiecare plin si vor merge injectoarele ca" unse" http://www.spritmonitor.de/en/detail/102455.html avem aici un caz de Partner care merge si cu motorina si cu Ol din cate stiu eu e un ulei vegetal.
Astept pareri si opinii!

« Last Edit: 05 April 2007, 07:50:24 by AIR »   

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Raspuns Rara
Revenind la motorina eu am alimentat de la Petrom (Top Nordic),  Lukoil (cred ca toate tipurile de motorina), Rompetrol (Efix). Concluzia??? Cum merge cu Efix nu merge cu nimic, silentios, motorul are rezerva de putere mare, se tureaza bine insa consuma intradevar mai mult decat cu Top Nordic la care inafara de consum nu m-a inpresionat. Motorul e mai lenes si mai zgomotos, deci ceva nu ii place. Totusi intreb atunci de unde consumul mai mic??? Cu motorina de la Lukoil consuma parca mai mult decat cu Efix si pare la fel de silentios. In urma acestui sondaj de piata raman la Efix.

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Azi am sesizat o  simptomatica a indicatorului de combustibil care ma face sa ma gandesc  la 'DOSARELE X".
Dimineata acul arata un sfert, ajung la servici, si plec in oras cu treburi, cand sa plec ma uit la indicator si sa vezi si sa nu crezi acul arata acum peste un sfert, dar asta fara sa umble cineva la rezervor.Ma uit intrigat la el si imi vad de drum.Ajung la destinatie stau 20 de minute.Cand plec acul acum arata aproape 1/2 din rezervor.Ma gandesc e aer langa sonda si acum iese, merg ajung inapoi la servici acul nemiscat adica spre jumatate.Pun frana fac balans , ba chiar am scos si busonul, nimic el tot acolo indica.
Deci a crescut nivelul fara sa pun combustibil.A mai patit cineva asa ceva.
Revenind la consum estimam ca la un sfert din rezervor insemna 40-42 de litri / 378 km iesea un consum record 10.6-11.1l /100km, daca  luam in calcul indicatia actuala reiese ca s-au ars 35 litri la 380km deci un consum de 9.2l/100km, tind sa cred ca acul din bord nu a mai indicat corect din cauza aerului prins la ultima alimentare.
Raspuns RAdon
am patit eu, dar nu la pejo. fordul detinut anterior avea obiceiul de a "produce" motorina. cu plinul facut arata jumatate, pe masura ce faceam km, crestea nivelul  :D :D :D ... pina spre plin, dupa care o lua din nou in jos. cind ramineam cam cu jumatate de rezervor incepea sa indice corect. nu am reusit niciodata sa aflu de ce se comporta astfel. asa am umblat cu el 5 ani, si asa l-am si vindut.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Faza mai aiurea e urmatoarea, dimineata arata acul un sfert, acum seara arata ultima linie inainte de rosu, deci cea care indica jumatatea sfertului respectiv 1/8,deci undeva cred ca este o eroare cand e calda masina cred ca incepe sa indice corect, o avea aer in litrometrul pompei de motorina ?
Cum mie imi place sa merg economic ma bucurasem pana acum ca mereu indica intre 2 linii 6 litrii si imi estimam consumul ( nu am computer de bord),acum imi estimez banii pt facut plinul mai des
MA deranjeaza chestia asta, am patit cu masini care indicau plinul mult timp si apoi faceau un salt spectaculos la 2/3 sau 3/4 dar asta chiar imi placea ca scadea continuu si uniform acul, acum ma dezamageste cu dansul lui .

Revin cu noi povesti despre acul saltaret, arata cam cu o liniuta mai jos decat arata inainte.Cand aproape sa intre pe zona rosie a inceput sa tiue ceva si s-a aprins martorrul de la combustibil cel galben.Am intrat la dieselarie si am facut plinul cat credeti ca a intrat.acul de acum intra pe zona rosie dar nu era chiar la jumatatea ei ci la limita de sus.
Am facut plinul si au intrat 41.75 litri, (top euro diesel) mentionez ca anterior am mers cu masina pana la prima liniuta peste rosu si imi intrasera 48 de litri, (55l are cica tot rezervorul) cam devreme a inceput sa tiuie.
Dupa un drum f lung am impresia ca acul indica cu o liniuta mai jos decat e real ceea ce inseamna cam 6-7l mai putin decat sunt in realitate.
Sa scriu despre consum.Buc -Buzau pana a inceput sa tiuie dupa combustibil;consum necunoscut.495 km , din care 276 extraurban, si restul urban ,219 urban, consum mediu 8.43 muuult !
Buzau -Roman 227km plin 10.97 top euro diesel consum 4.83l/100km, ;D  :) :) :)(mentionez ca plinul il fac pana la gura si astept pana dispare spuma si motorina nu se mai scurge deloc in adancul rezervorului).multumit pt cei 4673 km la bord, motorul fiind inca strans.
Roman-Paltinoasa-Marginea-Moldovita-Vama-Gura Humorului-Tg Neamt-Gheorgheni-Miercurea Ciuc-Brasov-Comarnic(blocaj mers bara la bara cu stationari pierdut mai mult de o ora din drum datorita blocajului)-Bucuresti
Total =736 km, cu 2 traversari de munti respectiv Obcina Mare si Muntii Giurgeului restul asa cum s-a putut merge in sate cu 50-55km/h  extravilan cu 90-100 rar cu 110km/h.Plin 38.91 litri top euro diesel.
Consum =5.28, ;D probabil ca fara blocajul de pe Valea Prahovei as mai fi scazut consumul cu 1-2 litri si as fi ramas in zona de 5.0-5.1, dar astea sunt conditiile din trafic.Ma declar multumit :) :)


M-am uitat azi sub masina la rezervorul buclucas, am crezut ca scrie pe el cati litri are.Din pacate nu scrie.
Ce m-a mirat e ca este f mare ca suprafata e cat sezutul de la bancheta ca suprafata pe stanga e mai subtire, iar pe dreapta e mai gros undeva cam pe la jumatate se vede mufa care duce probabil la Plutitor, insa nu se vede nimic suspect pe acolo.
@ amic e din plastic gros negru plasticul si foarte dur cicocani in el si suna a lemn!
Sper sa se linisteasca indicatorul.
Suspectez urmatorul simptom.Plutitorul sa aiba un por iar in plutitor sa fi intrat motorina, cand e cald presiunea aerului din plutitor creste si incepe sa indice normal,asa cum indica cand era nou, cand e mai rece sta mai jos pt ca nu mai are putere sa se ridice asa cum ar trebui!
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

RAspuns Rara
Ultimul consum 6.48 la drum. Cu cateva urcari la 160km/h . Da, da a ajuns acolo, va rog nu aplaudati. ;D
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Alimentat in Nordul Tarii jud.Iasi.Omv sprint diesel, consumul pana acolo facut cu motorina Lukoil, masina incarcata la capacitate (600kg), 380km extraurban, restul in oras (dar nu Bucuresti), in total parcurs 452km  la drum mers cu 90-103, in sate cu 50-53km/h, in oras cu 35-50km /h.Consum 6.07;am pus 27.42 litri de sprint diesel.Ca observatie personala, nu am simtit nici o diferenta fata de Top euro 4.Indicatorul si-a revenit dupa ce am alimentat de 2 -3 ori si nu l-am mai umplut chiar pana sus, diferenta e de vreo 0.3-0.5l mai putin la un plin daca pui combustibil incet ca sa nu spumeze si astepti sa se opreasca pistolul de 3-4 ori.Banuiesc ca are in constructie un loc unde prinde aer si zapaceste plutitorul.

Parcursul descris mai jos e facut cu sprint diesel, plinul  l-am facut cu Efix.@rara vreau sa vad daca masina se comporta diferit, pana acum pare usor mai sensibila la pedala, insa m-ar interesa si consumul.
Sa revin, deci 452 km extraurban, masina incarcata 3/4, mers in sate cu 50-55; afara cam cu 100-110, apoi mers pe autostrada cu o medie de 120km/h 110km, restul pana la 750km urban.Deci urban 188km, exterior 562km.Remarca pe autostrada la 130km/h daca o tii constant incepi sa vezi cum coboara acul la combustibil, vazand cu ochii, dincolo de 2300-2500rpm masina incepe sa consume la drum destul de repede.
Revenind la consumul urban, am prins blocaj de 3 sau 4 ori unde am stat in trafic peste 4 ore din care cam jumatate cu aerul conditionat pornit.50km in oras masina incarcata la capacitate si aerul pornit non stop.Am impresia ca cel mai mult consuma in relanti, iar aerul nu imi da senzatia ca ar mari semnificativ consumul.
E cel mai lung parcurs cu un plin 750km, banuiesc ca extraurban a fost sub 6 catre 5.5-5.7, probabil ca poti ajunge usor cu un plin catre 1000km, cu conditia sa nu prinzi blocaje si sa nu te dai la ea peste 110km/h (ma refer la drumuri extraurban).
Deci alimenta azi cu Efix 48.96 litri acul la motorina arata usor sub ultima liniuta neagra, cea inainte de R.Constat ca acul si-a revenit la mine intre fiecare liniute sunt cam 6 litri, ca distanta insa pana sa scada acul de la plin nu am mers mai mult de 80-108km, ulterior parca merge mai incet.
La alte masini acul statea sus pana catre 200-250km, dupa care cadea destul de brusc catre 3/4.Cred ca asta depinde si de configuratia rezervorului.
In concluzie consum mixt (insa 65-70% extraurban incarcat) 6.53l/100km  cu motorina de la OMV/PETROM.Sunt curios cu efix cum va consuma.Consumul mixt conform cartii ar trebui sa fie cam pe la 6.05 deci cam marisor consumul insa exista cauze atenuante, respectiv masina incarcata, blocajele, AC folosit etc.
Inca nu si-a dat drumul de tot cred ca poate merge mai bine de atat, insa dupa drumurile lungi incarcata o simt mai lejera la motor.Observatie cand e incarcata si o calci catre 3000rpm motorul se aude mai tare decat cand e incarcata la 1/2 sau  "goala".Daca ma gandesc ca unii combustibili sunt mai galagiosi decat altii ma gandesc ca poate sa fie si datorita combustibilului.
Pt cei care au atins viteza maxima, o intrebare.Am urcat cel mai mult in treapta a 3 a la 4000-4200rpm si aveam deja 110km/h, ma gandesc daca mai urc in a 4 a la 4000rpm nu se atinge viteza maxima?Daca schimbi a 4 a la 4000-4200rpm in a 5  nu ai deja 160km/h?Banuiesc ca in a 5a la 4000rpm poate urca pana la 170km/h gresesc, sau se plafoneaza?

 

Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

RAspuns Rara
Ultimul consum a fost o mare surpirza pentru mine. Am alimentat Efix din Zalau - plin ochi. Am ajuns la Moeciu, ne-am mai fatait pe acolo si am pornit spre casa. Nu am mai alimentat deloc pana acasa unde am tras din nou la pompa. Tot Efix si, surpriza totala: un parcurs total de 843 km, in rezervor presupun ca mai aveam 10 litri. Am alimentat 50 de litri si ceva. CONSUM DE 5,95%. E adevarat ca nu am depasit decat ocazional in treapta a 5-a 2500 rpm.  :) :) :)
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Alimentat azi cu Efix, de la ultimul plin 657km, 300km extraurban (aproximez un consum de 6%), 130km/A2 cu Ac non stop la 130km/h, deci vreo 8 litri, restul oras cu Ac majoritatea timpului.Am pus 48.25 l din care 18l drum extraurban+8l A2=26litri extraurban, rezulta urban circa 227km in care s-au consumat 22.25litri;urban 9.8 MUUULT :-[, Consum Mixt 7.34, cam mult.
Suspectez ca motorina efix se mananca macar cu 0.5-0.7l /100 mai repede.Nu se duce ca cea de la Lukoil dar oricum se duce mai repede ca cea de la Petrom.Asa ca pe viitor la drumuri lungi Petrom scrie pe Buson .
Inca un lucru nu   observ o scadere semnificativa a consumului cu toate ca acum am trecut de 7500km.Deci motorul e rodat de acum merge spre maturitate.Uleiul din motor e negru Taciune .


29 mai 2007
Azi am facut plinul cu motorina efix.Au intrat 33.03l pt 380 km.In afara de o fuga extraurban de 50 de km restul traseului a fost numai in Bucuresti.Aer conditionat cam 25 % folosit.
Ce pot spune in intervalul scurs  am avut senzatia de mai multe ori ca motorul e pe benzina.A mers cel mai silentios de  cand mer cu aceasta masina, si se pare ca cu cat e mai cald afara cua tat e mai silentios, sau cel putin asa am avut eu impresia.
In schimb pana acum nu simteam cand cupla compresorul de AC sau cand se oprea.Acum simt si in mers cand cupleaza si cand decupleaza in sensul ca masina se franeaza cand cupleaza  compresorul.
Consum 8.69l/100km,  raman la parerea ca e prea mare in conditiile in care Ac l-am folosit la minim.
Probabil ca daca nu as fi iesit din oras cu ea ar fi trecut de 9, mi se pare chiar mare acest consum.
Chiar daca pun 7.2 ce imi da Eurialul consum urban( in carte  e 6,9) mai pun 1 litru pt mersul in Bucuresti, deci 8,2 AC, nu cred ca a luat per ansamblu mai mult de 0.3 l/100km mai ales ca m-am straduit sa nu il folosesc, consumul ramane prea mare.
Probabol ca masina mananca motorina de la Rompetrol mai repede ca cea de la Petrom/omv dar nu cred ca diferenta ar fi mai marede 0.3 litri la suta extraurban si urban sa zic ca ajunge pe la 0,6l.Din propie experienta motorina petrom/omv se mananca mai greu insa masina nu e la fel de sprintena.
Ceea ce am pus azi mi se pare ca e cea mai zgomotoasa motorina pe care am luat-o de la rompetrol.REvin cu detalii dupa ce mai merg cu ea. oricum pare un lot mai prost ceea ce am nimerit astazi.Data trecuta cand am facut plinul imediat am simtit motorul mai viu si mai silentios.   



Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

14 Iunie 2007
Facut plinul azi pana la al 3lea click al pompei,Dupa 3 km acul a cazut la prima liniuta subtire .Constatari:
-masina a devenit mai silentioasa
-consuma la fel de mult ca inainte
-racirea e dubioasa 
Consum dupa 609km din care 100km extraurban restul in oras.Azi am pus de la Petrom Top euro 4, sunt curios daca se reconfirma faptul ca maninca mai putin cu Petrom/Omv
Au intrat 50 de litri, pana la al treilea click al pompei probabil daca insistam mai intra maxim un litru .
consum mixt 8.22    :oops:Mult Ac folosit cam 10%. :oops:Mult

Raspuns Rara
Ultimele consumuri inregistrate pe un parcurs de 1900 km se situaeaza intre 6.2 si 6.4%.


La ultimul drum de Bucuresti am inregistrat un consum de 5.9l % spre Bucuresti   iar dinspre Bucuresti acasa inca nu l-am facut dar pare muuuulllt mai mare . Am facut 12 ore 550km . Imi vine sa imi iau elicopter ca Donald Trump, se pare ca e singura solutie in tara asta sufocata de trafic . Apropos de Sibiu, marea capitala europeana a culturii a neamului romanesc, unde am sta la intrare 1h40' la o coada de 20 km. Ce i***t a putut sa tranteasca toate hypermaketurile la capatul ala de oras si sa le puna semafoare si sensuri giratorii!!!!! Trebuiau facute pasarele nu asa....tii 20km de masini sa iasa un nimuric cu o plasa de cumparaturi de la supermarket. 
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

7 sept 2007
Ultimul consum 98% urban cu exceptia a 20km pe centura, restul numai oras si cu aer cam jumatate  - 3/4 folosit dupa necesitati.Motorina folosita a fost sprint diesel de vreo 3 plinuri in loc de top euro 4.
Consum 8.93 l/100km in Bucuresti.
Acum am pus de la Mol tempo diesel euro 4, 36 de litri peste 19 de sprint diesel.In timp voi scrie ce impresii imi face,Dupa 40 de km de la alimentare pare usor mai silentios motorul, toarce parca usor mai egal, dar inca observam.... comentarii mai tarziu.
raspuns Rara
La retur a fost 7.15% combinat cu 200 km de urban.

@ rara: In lunga calatorie efectuata de tine catre West, ai observat diferente notabile a calitatii Motorinei, fata  de ceea ce folosesti uzual in tara.
Si spune-mi te rog de la ce statii ai alimentat am inteles ca la Shell au un super diesel, si cam cat costa un litru 1 euro si cat 28-35 de centi?
Multumesc pt lamuriri.
raspuns Rara


In Germania am alimentat de la Esso si OMV, nu mai retin exact dar e peste un 1 eur litru. Parca intre 1.05-1.2 eur/litru. In Franta numai de la Esso si Total. Dar in Franta e mai scumpa e peste 1.15 eur/litru. Aici daca urmaresti Esso cele automate poti lua mai ieftin dar iti trebuie card. Diferente notabile nu am observat dar e drept nici nu am urmarit. E cam acelasi lucru ca si la noi. Mai ieftina motorina ca in Germania e in Austria.
In Polonia motorina se inverte undeva la pretul nostru iar calitatea la fel.
O curiozitate: in Germania am vazut pt. prima data biodiesel al pompa. Sincer am fost tentat sa pun caci era si mai ieftin dar mi-a fost un pic frica.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

27 sept 2007
Ultimul consum motorina  55% tempo mol euro4, restul sprint diesel.
Mers urban 330km, extraurban 200km, frecvent blocaje si stationari chiar si la drum extraurban.
Consum mediu 8,25l/100km   .Chiar cu blocaje mi se pare f mult, dar asta e!

14 oct 2007
Ultimul consum dupa 2 plinuri cu Mol tempo, e URIAS, am mers 100km extraurban unde maxim mananca 6 iar restul in oras, si trece de 9 in oras, ajunge pe la 9,3l/100km.512km 42.69litri consum mediu 8.34l/100km.
Asa ca ma trec iar pe PetromV sau Petrom am pus azi sprint Diesel, si e ok.Cu asta scosesem cel mai mic consum urban pe la 8.2-8.3l/100km.
raspuns Rara
La mine extraurban e in intervalul 5.9-7.15 depinde de trafic, iar urban e cam 8-9l/100km.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

17 oct 2007
Ultimul Consum 200km pana la Pitesti dus si Intors cu 130km/h, restul Oras chiar f aglomerat.
in total 400km si au intrat 34 de litri de Premium diesel asta inseamna un consum de 8.52l/100km.   .
Consumul pe autostrada nu cred ca a sarit de 6 -6.5l/100 insa in oras cand stai 4 ore in trafic sa faci 6 km , nu stiu ce consum mai poti avea decat dinacesta sinucigas!
Constatari pana acum dupa 100km urban cu Premium diesel, consumul e greu de estimat pt ca indicatorul de combustibil al masinii are o "eroare" coboara mai repede pana la jumatate dupa care incet, incet se linisteste, dupa ce scade sub 1/4 indica real, insa pana atunci indica de obicei cu o liniuta mai jos decat e in realitate nivelul combustibilului.Insa in mod clar motorul sta mai fierbinte cu premium diesel, cel putin in oras, se incalzeste mai repede, e mai silentios, si masina se "infige mai usor" demarajul e clar imbunatatit. .Ma tot gandesc cu ar merge cu V power Diesel de la prietenii nostrii  "scumpi" de la Shell.Oare asa de prost le mergea la vanzari de au plecat de aici din Romania.
raspuns a_mic
Unul din motive a fost concurenta foarte dura si interventionismul practicat la acea vreme. Shell are printre cele mai mari preturi in vest, iar in germania chiar cele mai mari.... Nu s-au adaptat la noi. O alta problema a fost contradictia intre politica lor de relatii cu clientii (la preturi mari sunt si pretentii pe potriva) versus comportamentul angajatilor romanesti....
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

31 oct 2007
Ultimul consum urban Tineti-va Bine      9.8l/100km.Iti multumim domnul Videanu ca ne ajuti sa scoatem consumuri record.AICI e NEVOIE URGENTA  de o SOSEA DE CENTURA pe care sa se circule normal, in acest fel s-ar mai goli si orasul de cei in tranzit!GUVERNUL SE AUDE?!!!!
Consum extraurban 870km la intoarcere masina incarcata BINE!Consum mediu dus intors 5.26l/100km .Stiu ca e loc si de mai bine dar eu sunt multumit pt zona extraurbana, insa pe cea urbana mi se pare consumul IMENS!

raspuns Silverbullet
Deja incep sa-i plang pe cei care sunt nevoiti sa foloseasca masina zi de zi... 
12 nov2007
Ultimul consum urban si extraurban 8.88l/100km.Din pacate nu am gasit Premium Diesel nici Alpine Diesel, asa ca am pus sprint.Ori nu era rezervorul Benzinariei plin si avea multa apa din condens , ori era un lot mai prost, oricum masina merge mai prost.E mai galagioasa, si se infinge mai putin .
Sa vedem ce consum voi scoate cu acest sprint diesel.
Am auzit de consumuri la 2.0l Diesel de 12-15%, la diferite marci.Deci eu cu maxim 9.8%in Bucuresti stau Bine inca  !
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

Ultimul consum urban insa am prins f multe Blocaje 10,07 in Bucuresti.Acum am bagat Alpine care din start stiu ca se maninca mai repede, deci ma astept la 11.
OBSERVATIE din cati sunt aici cu Partner vreo 4 sau 5 membrii de club Eu postez aproape singur aici si rareori rara.
Deja pt mine nu mai are nici un haz rubrica asta imi scriu pt mine consumurile si probabil nu voi mai posta aici ca scriu la pereti, si umplu spatiul pe server de pomana!   
Toata stima!

Dupa 1200Km am alimentat de cateva ori, Consum Urban 100% 10.11l/100kmÃ,   Alpine Diesel se papa F repede.
Buc-sighisoara-Copsa Mica-Alba-Turda consum 5.4l/100km viteza medie pe la 50km/hAlpin +Sprint din care Alpin 75% Sprint 25%.
Retur + ceva oras Dar nu Bucuresti, 5.8l/100km.De la Valcea la Buc pe Autostrada apreciez cam8l/!00km Alpin Diesel .Acest Alpin se papa f repede.
Revin cu detalii dupa ce Alimentez probabil Sapt viitoare.

raspuns Rara
Am dat masina la tatal meu. Consecinta: consum extraurban de 5.4% iarna . Io asa consum nu reusesc nici vara.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

AIR

12 dec 2007
Ultimul consum mixt 8.34l/100km   
220km de pe valea Oltului la Bucuresti; restul in oras cam 300km.
Mi se pare imens de mult!Nu stiu efectiv ce as mai putea sa ii fac ca sa consume mai putin, cred ca doar sa inchiriez un magarus si sa il pun sa o traga la semafoare cand si asa mergem ca melcul!
Toata stima
Ultimele consumuri, numai oras 10.87litri la 100km, insa e drept ca am prins aglomeratii f mari inainte de sarbatori.
Consum extraurban pe 1008 km =5.95, asta in conditiile in care afara erau cam intre minus 6 grade si minus 15 grade, iar masina a mers in relanti cel putin 4 ore pt a se mai incarca bateria si pt a o dezgheta.Daca pe ora maninca cam in jur de un litru , fara aceste porniri probabil ca as fi putu scadea la 5.55 consum mediu, insa am considerat mai important sa pornesc masina, sa  se incarce bateria decat sa o lasÃ,  asa cum e si sa risc sa inghete motorina in filtru .
La drum lung masina e destul de economica, in oras insa ma ingrozeste cat maninca!     
Asta e rubrica mea bre!
Numai eu postez aicea!

raspuns K-man

Eu nu stiu la ce te astepti tu in oras avand un motor de aproape 2 litiri.
Mie chiar nu mi se pare asa mare consumul tau in Bucuresti!!

Raspuns Rara

Nici mie in Bucuresti. Eu am incetat pur si simplu sa urmaresc consumul deoarece la viteza cu care creste pretul carburantului nu mai are nici o relevanta. Adica de ce sa urmaresc consumul daca azi am 6% dar maine platesc cu 10% mai mult pe acesti 6 litri.

Pe de alta parte cred ca e mult mai relevant sa urmarim consumul in bani pe 100 de km. Spre exemplu sunt multi care alimenteaza cu cel mai scump carburant asa ca, performantele lor de consum sunt anihilate de pretul cu aprox 15-20% mai mare al carburantului. Pe urma multi folosesc aditivi etc.... Cred ca corect ar fi sa spunem asa "masina mea a consumat 25 de lei pe ultimii 100 de km" asta poate insemna combustibil+aditivi+alte chestii legate de deplasarea fizica.

Ma scuzati daca par deplasat dar e starea mea de acum. 
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

Go Up