probleme cu un 206 1,1

Started by alleck31, Sunday 11 July 2010, 00:10:10

previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

AIR

Tu cauti regulatorul de relanti, dar eu am patit e drept la Renault ca era de vina senzorul de turatie, si ala dadea erori, iar eu schimbam regulatorul de relanti.
Muzica intotdeauna incanta urechea si inalta sufletul, numai sa o poti asculta si cu sufletul!
"Arta e o stiinta cu prea multe variabile!" Anonim

turbojack

Problema poate fi si din alimentare.
O urmarire a parametrilor lambdelor sunt de luat in seama.Uneori releul principal da disfunctionalitati si pentru pompa de alimentare,insa defectul poate fi sesizat doar cu un osciloscop.Odata verificate/inlaturate posibile defecte fizice prin curatari tubulaturi,verificari furtunase de vacuum,cablj,curatat de mufe se trece la pasul 2 ,o diagnoza activa.
0727 079405

kidu

  Eu am patit invers . Adica porneam masina , si nu se tura deloc, imi murea motorul . Am fost la meseris si a zis ca e sonda lambda . (Cum am zis si mai sus , nu ma pricep la masini :D , imi zic si eu parerea )

turbojack

Quote from: alleck31 on Friday 16 July 2010, 17:58:46
o sa refac curatarea,
s-a facut si carburatorul si calalizator ambele au fost curatate..


O rectificare.
1.1i este cu injectie monopuct si nu cu carburator ,piese disparute inainte de 1990.
0727 079405

alleck31

salutare ,
am avut unele probleme si nu am mai incercat rezolvarea problemei cu masina ,
1,124 ,44kw benzina ,fabricatie 1999, 69 000 km .

dupa multe incercari de a o  repara  am mers pana la urma la EURIAL-OTOPENI,unde mari ingineri de acolo nu au putut intelege functionarea defectuasa a masinii si am inceput prin a inlocui (supapa mers in gol"motoras pas cu pas" ) fara a-mi spune cu una clar de la alt motor si montand-ul fara garnitura circulara .
nu am realizat asta decat dupa ce un mecanic de cartier s-a prins ca ceva e suspect la admisie si mi-a demontat piesa respectiva ,a doua zi cand am revenit la eurial ,si-au cerut scuze si au spus ca de vina sunt mecanicii care tocmai facusera schimb intre mesele de lucru .

cert este ca mi-au spus  scris pe fisa de reparatii un diagnostic uluitor . "admisie defecta"
am plecat cum am venit in prima zi cu masina si am incercat aceleasi medode de raparatie ,pe componente de functionare !


alimentarea,curatat pompa,filtru benzina nou
admisie ,filtru nou curatare clapeta ...etc
schimbat supapa mers in gol Magenti Mareli su un Siemens VDO(nu era necesara ,era buna cea veche ) :banghead:
schimbat bujiile
verificare emisie , pana la urma am spart si catalizatorul pe un motiv ca se formeaza un dop de gaze pe evacuare si de aceea se opreste masina   :banghead:,

Masina are aceeasi simptone ,
in sarcina ,la relanti se opreste motorul,se aprinde martorul motor, apoi daca porneste in treapta fiind bine daca nu trebuie pornita iar la cheie uneori facand probleme la pornire alteori nu ,
La relanti are unele mici oscilatii de turatie pana se incalzeste motorul ,apoi este ca la bingo daca se mai opreste in mers daca nu ,nu se stie , doar cand este mai accelerata da senzatia ca merge normal cand nu mai e accelerata deja trebuie sa se apreasca in sarcina ,pe loc odata cu aprinderea martorului la bord "k-ul" portocaliu.

va rog ajutati-ma cu un sfat , am inteles ca posibil si sonda lambda sa fie de vina sau pompa de vacum ? EKG ul ?

turbojack

Nu EKG-ul ,c i EGR-ul.
Cele enumerate mai sus NU opresc motorul in mers.
Intotdeauna am sustinut ca asemenea gen de defectiuni NU se remediaza la reprezentanta.
Problema este de natura electrica 99.99%.Fie un releu buclucas,fie un cablaj/mufa intrerupte, fie defect BSM sau chiar ECU motor.
Asemenea fenomene pot fi monitorizate bine pe tester ,caz in care cineva competent ar putea da solutii corecte si nu spart catalizator pentru nu stiu ce.Pentru asta i-as pune sa mi-l plateasca , o asemenea aberatie o fac doar niste incapabili.
Din pacate natura defectului si identificarea lui cere niste verificari punctuale ,aproape imposibil de explicat on-line .
0727 079405

alleck31

 aceeasi parare o am si eu ,
am incercat mai multe diagnoze si cei in masura sa dea un rezultat au spus ca nu apare nici o eroare ,pe masina
doar un raspuns l-am primit de la un tester ,o eroare permanenta de la BSI la ECU cum ai spus sau "in termeni de amatori de la blocul de sigurantza de sub volan la cel de sub capota ",
o munca de electrician priceput sa verifice toata partea electrica ar fi o solutie,am desfacut tot tabloul de sigurantza si relele si pare ca nou pic e praf sau alte elemete straine ,doar atat la calculatorul de sub capota verificat mufere si curata cu spray contact ,la fel par ca noi fata impuritati!
totusi mai trebuie refacuta aceasta operatie de catre un specialist dar ....
,un sfat un sercice serios in Bucuresti,ploiesti se poate ?

imagecam

Ai rezolvat pana la urma?
Acceasi problema o am la 206-le sotiei.
Dupa ce sse incalzeste, "galopeaza" motorul si uneori se opreste in mers.
Am vb cu mecanicii unei echipe de rally din Cluj si au spus ca e o problema comuna la Peugeot-Citroen: Corp clapeta acceleratie...:(

turbojack

Defectul  de clapeta se vede pe tester.Daca este manifestare doar la cald,posibil sa fie altceva decat clapeta.
0727 079405

Go Up