probleme cu un 206 1,1

Started by alleck31, Sunday 11 July 2010, 00:10:10

previous topic - next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

alleck31

salut,
am un 206 benzina 1,1 1999 65.000 km
probleme cu relantiul ,masina se opreste in sarcina(in mers) si relantiul oscileaza acceleratia o ia razna ba chiar ramane accelerata in 2000 2500 turatii apoi revin al normal ,
cineva mi-a spus ca este de vina regulatorul relanti ,am scos mufa si cateodata isi revine cateodata nu are nici o influentza mufa ori scoasa ori pusa ,
la 5 diagnoze am fost ,nici o problema constatata ,de curand am mai incercat una si tipul mi-a spus ca am o eroare permanenta de la BSI la calculatorul din fata al masinii,posibil din cauza contactelor uzate ,
am curatat cu spray contac tot ce se putea curata ,problema este aceeasi, relantiul variaza si din cand in cand se opreste fie neaccelerata fie in sarcina,ca si cum pentru o secunda i-ai lua contactul apoi daca isi revine isi revine daca nu motorul e  mort,trebuie pornita iar la cheie
probleme de pornire nu am avut filtrele au fost schimbate( aer benzina) cineva mai imi spunea ca posibil si de la furtunul de vacum sau electrovalva ??? ma rog cert este ca toti "meseriasi" si-au dat cu parerea dar masina nu am putut sa o repare ,"daca pe calculator nu da eroare atunci masina e buna"
Va rog un sfat ! !!

kidu

   Nu ma pricep eu la masini...chiar deloc as zice , dar daca pe calculator nu da nici o eroare inseamna ca e o problema de mecanica . Meseriasilor la care ai fost le e lene sa o caute .

alleck31

da probabil,
as vrea sa inlocuiesc regulatorul relanti( sau pas cu pas cum i se mai spune ) cineva imi spune sa merg la dezmembrari ca nou cu sigurantza e facut la turci si tine nu mai mult de 10.000 km !

alleck31


turbojack

Quote from: alleck31 on Sunday 11 July 2010, 00:10:10
"daca pe calculator nu da eroare atunci masina e buna"

Valorile reale spun mai multe.
Defectul este destul de complex si destul de greu de depistat: de la o problema fizica de BSI pana la un cablaj uzat ce ajunge pe motor/caroserie sau defect de clapeta.
Practic trebuie facuta o diagnoza cu urmarirea functionarii clapetei ,dar si a valorilor lambda pentru comparatie cu un prezumptiv consum de carburant.
0727 079405

alleck31

se poate inlocui regulatorul relanti cu un altul compatibil (aceeasi motorizare) sau posibil reparat sau verificat cel existent ?
Valorile au fost normale la ultima verificare asa mi s-a spus de catre mecanic, acum masina de doua zile nu mai imi face probleme dar cu siguranta ca o sa apara ! un sfat un centru bun de diagnoza in bucuresti se poate ,credeti-ma ca sunt obisnuit cu acelasi raspuns acum ( ce are masina ca merge bine )
cu respect,
alleck31

a_mic

Din pacate, toate solutiile sunt destul de departe:
1. EURIAL Pitesti: destul de buni dar, nu stiu daca suficient;
2. Baia Mare, beneficiaza de recomandari excelente dar... cam departe...
3. Cluj, idem.
Cine nu bea cu noi, bea impotriva  noastra! Am zis!
"In aceasta lume ai ocazia sa cunosti oameni cu a caror prietenie te poti mandri dar, si mai multi al caror dispret te onoreaza."

alleck31

da,
inca mai astept un sfat doua apoi sa vedem,posibil sa ma apuc de mecanica !
:027:

mihaiescusolo

Alimenteaza si din alta benzinarie, cu cea mai scumpa, fa un drum mai lung cu turatii inalte si vezi daca se schimba ceva, incerca Rompetrol, zic ca e cea mai ieftina si la indemana varianta de incercat.
Viata e ca o sosea, plina de gropi si curbe!

alleck31

am facut si asta !
full cu benzina 100 OMV !
:(

Gheko

Incearca cu evo5 de la Mol, eu cand am bagat benzina de acolo si am plecat la Sambata de sus, parca zbura masina.
http://peugeot206clubromania.blogspot.com[br /] La nevoie 0736 909 458

mihaiescusolo

Iti spun de Rompetrol deoarece eu am patit-o in felul urmator: am plecat in Austria si am alimentat cu motorina de la Omv Tm iar la intoarcere cu motorina tot de la Omv din Austria, adevarul e ca masina zbura nu altceva dar dupa toata treaba asta m-am ales cu o bataie la motor ca de tachete stricat sau culbutor, de fapt era avansul, am alimentat si de la Petrom si de la Lukoil si de la Mol pana am incercat din nou cu cea de la Rompetrol si ca prin minune a disparut si bataia, astea dupa ce era sa schimb tacheti culbutori si alti draci, o gramada de bani.
Viata e ca o sosea, plina de gropi si curbe!

alleck31

o sa incerc si carburantul acela de la mol ,
problema e ca am mers ieri prin "minunatul" nostru Bucuresti si relantiul mi-a ramas la 1000 de ture ,apoi dupa vreo 2- 3 opriri de genul pe care le-am avut becul din bord a ramas aprins,cel de service "K"
cu siguranta stiu drumul iar la "meseriasi" mei cu diagnoza sa vedem ce mai spun la cititul in Oracol !

Posibil si pompa de alimentare sa fie de vina sau vreun releu care asigura functionarea ei in timpul turatiei ,am scos din nou mufa de la regulatorul de relanti dar becul nu se stinge,
poate la o pornire la rece sa se stinga o sa incerc dupa pranz,revin !!
Va multumesc pentru sfaturi,nu vreau sa va deranjez cu problema mea dar credeti-ma ca un drum la service il consider ca si pana acum un total esec si pierdere de timp .. doar probleme minore si schimbat consumabile daca se poate la ei ...

turbojack

O curatare a clapetei de acceleratie s-a facut?
0727 079405

alleck31

o sa refac curatarea,
s-a facut si carburatorul si calalizator ambele au fost curatate.. nu au constatat probleme mecanicii !
am sa desfac iar regulatorul si o sa-l curat  desi are doar un mic orificiu in rest nu se poate desface ,nu am gasit la dezmembrari ceva asemanator cu modelul 1,1 !
o sa merg cred luni la un fost inginer de la Eurial Ploiesti ,am vorbit cu el sa vedem ce spune !

Go Up